Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به اتفاق احمد حسین زادگان استاندار پیگیر زمین‌های واگذار شده شرق مازندران به بانک زمین بودیم و برای رفع تصرف زمین‌های واگذار شده به بانک زمین که ۲۷ سال است بلا استفاده مانده، مکاتبات بسیاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: وزیر جهاد کشاورزی موافقت اولیه خود را در این زمینه اعلام کرده تا زمین‌هایی که اکنون در اختیار بانک زمین است در اختیار تولیدکنندگان گیاهان گلخانه ای، پرورش ماهی و بخشی از آن نیز در اختیار صنعت قرار بگیرد.
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک زمین موسسه‌ای وابسته به جهاد کشاورزی است و مشکلی با واگذاری زمین ندارد، افزود: توافقات تا ۹۵ درصد انجام شده هر چند برخی مخالفت‌ها از جانب اشخاص حقیقی و حقوقی که مدعی مالکیت زمین را داشتند، طبیعی است، اما قطعا تا پایان سال بازپس گیری زمین‌ها به سرانجام خواهد رسید.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بانک زمین وزیر جهاد کشاورزی بانک زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این دیدار مهم‌ترین مسائل فلسطین و غزه مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

آقای قالیباف ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،  خواستار برخورد جدی مجامع بین‌الملی با این جنایات و همچنین کمک دولت‌های اسلامی و مسلمانان در مردم غزه شد.

آقای هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هم با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و غزه، مقاومت را تنها راه رهایی فلسطین از شر صهیونیست‌ها دانست.

دیگر خبرها

  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!