Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بهرامی‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" در همدان خبر داد و اظهار کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی تیم‌هایی‌ متشکل از ۱۰ بسیجی و نیز پزشک و پرستار در مجموع ۱۵ نفر در کنترل بیماری کرونا به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر از بسیجیان هر تیم که قبلا توسط بسیج جامعه پزشکی آموزش دیده‌اند و اطلاعات یک پرستار و بهورز را دارند در این طرح به کار گرفته می‌شوند گفت: این افراد توسط پرسنل بسیجی بیمارستان تامین اجتماعی و بعثت آموزش لازم را دیده‌اند و طبق آن خدمات ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان از آموزش ۶۰۰ نفر  بسیجیان طی فروردین‌ ماه در اجرای طرح " شهید حاج قاسم سلیمانی" خبر داد و افزود: این افراد در محلات، پایگاه‌های بسیج و مساجد مستقر خواهند شد و طبق فرم مراکز بهداشت و درمان به درب منازل مراجعه کرده و اطلاعات لازم را ثبت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق فرم افرادی که بیمار هستند مشخص خواهند شد گفت: از تمام اعضای خانواده شرح حال گرفته و افرادی که بیمار هستند به خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت ارجاع داده می‌شوند.

بهرامی بیان کرد: در این مرحله بیماران با پرستاران و بهورزان مراکز بهداشتی، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت ارتباط گرفته می‌شوند که اگر نیاز درمانی داشته باشند به پزشک معرفی، دارو تجویز و قرنطینه خانگی انجام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اگر بیماران مشکل قرنطینه داشته باشند قرار است از مهمانسراهای ادارات برای آنها استفاده شود عنوان کرد: اگر فردی مشکل حادی داشته باشد و نیاز به بیمارستان باشد طبق تشخیص پزشک این کار انجام می‌شود و اعزام صورت می‌گیرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه فعلا ابتدای طرح است و تا ۶ ماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: شرح حال گرفته شده از بیماران توسط گروه‌های بسیجی در سامانه ۴۰۳۰ شبکه بهداشت ثبت خواهد شد.
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: لشکر سلیمانی ها خبرگزاری فارس همدان بسیج جامعه پزشکی حمید بهرامی شهید حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کنگره ملی شعر سردار دل‌ها با هدف گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مجید منادی افزود: پس از فراخوان این کنگره ادبی آثار مختلفی از شاعران سراسر کشور با موضوع شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، فلسطین و مظلومیت مردم غزه به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین در چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها   بخش ویژه‌ای در موضوع  غزه اختصاص یافته است و شاعران به خوانش آثار خود در خصوص مظلومیت مردم غزه می‌پردازند.

چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها به میزبانی شهرستان شوشتر روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • حمایت دانشجویان بسیجی همدان از عملیات وعده صادق
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها