Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی شهر «پاینزویل» لیبریا مراسمی را برای آغاز پروژه های ساخت مسجد و مرکز اسلامی «دعوت امت» یا مدرسه شبانه روزی تلاوت قرآن در منطقه «رد لایت» برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «liberianobserver»،جامعه اسلامی در شهر «پاینزویل» لیبریا مراسمی را برای آغاز پروژه های مسجد و مرکز اسلامی «دعوت امت» یا مدرسه شبانه روزی تلاوت قرآن در منطقه «رد لایت» برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کار ساخت یا بازسازی این مرکز  که هزینه ساخت آن حدود 120 هزار دلار آمریکا تخمین زده شده است بلافاصله پس از برگزاری مراسم از روز 21 نوامبر سال 2020 میلادی آغاز شد.

 

شایان ذکر است که حداقل 27 دانش آموز و دو معلم در اثر آتش سوزی مدرسه شبانه روزی تلاوت قرآن اسلامی در 18 سپتامبر 2019 در «رد لایت» واقع در «پاینزویل» جان خود را از دست دادند.

 

مشاور امور دینی « ژرژ وه‌آ» ،رئیس جمهوری لیبریا جامعه اسلامی این کشور را به خاطر حفظ همزیستی مسالمت آمیز تحسین کرد و گفت که خوشحال است که همه چیز برای آغاز به کار مدرسه قرآنی به پشتیبانی خیریه قطر آغاز شده است.

 


«عثمان جالوه»  که به نمایندگی از رئیس جمهور در مراسم گذاشتن سنگ بنای این مدرسه قرآنی شرکت کرد از مسلمانان خواست تا در 29 نوامبر سال 2020 مراسم قدردانی از «ژرژ وه‌آ» بپیوندند .

 

شیخ «مصطفی بالده» ،امام جماعت مسجد «مونروویا » نیز احساسات ابراز شده توسط عثمان جالوه را تکرار کرده و رئیس جمهوری لیبریا را برای انجام مذاکرات متعدد در مورد بودجه این پروژه مورد تجمید و ستایش قرار داد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: لیبریا مدرسه قرآنی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جامعه قرآنی با استاندار مازندران

دریافت 11 MB کد خبر 6084426

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • نشست جامعه قرآنی با استاندار مازندران