Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید القاصی مهر روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: علاوه بر کنترل قیمت ها، عرضه نهاده دامی به مرغداری ها نیز با حضور این تیم ها ارزیابی می شود تا عده ای به بهانه نبود نهاده، نسبت به افزایش خودسرانه قیمت اقدام نکنند.

وی ادامه داد: فروشندگان و مرغدارانی که با وجود دریافت نهاده دامی از کشتار مرغ و عرضه آن به مصرف کنندگان امتناع کنند علاوه بر تشکیل پرونده تخلفاتی، مکلف به کشتار و فروش به قیمت روز می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در این بازرسی و نظارت ها، واحد صنفی متهم به گرانفروشی پلمب و با نصب پرده بر سر درب واحد، به مردم معرفی خواهد شد.

مصرف سالانه گوشت مرغ در لرستان ۵۰ هزار تن و تولید آن نیز بیش از ۷۰ هزار تن است.

برچسب‌ها خرم آباد گوشت مرغ مرغداری سازمان تعزیرات حکومتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد گوشت مرغ مرغداری سازمان تعزیرات حکومتی لرستان خرم آباد گوشت مرغ مرغداری سازمان تعزیرات حکومتی لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد