Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا موقتا آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از وقوع یخبندان شبانه در اکثر نقاط خراسان جنوبی خبر داد.

با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی، برای امروز گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات نیمه شرقی استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی افزود: فردا موقتا آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی گفت:  به لحاظ دمایی با ادامه روند کاهشی دما برای امشب، وقوع یخبندان شبانه در بیشتر نقاط خراسان جنوبی پیش بینی می‌شود.

درشبانه روز گذشته دهسلم و طبس با دمای ۱۷ درجه سلسیوس گرمترین و سربیشه با حداقل دمای صفر درجه سردترین شهرستان‌های استان گزارش شد.

همچنین در این مدت حداقل و حداکثر دمای مرکز استان بین منفی ۴  و ۱۲ درجه بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وقوع یخبندان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / هشدار قرمز برای ۵ استان کشور

طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و در نیمه جنوبی غربی استان گاهی وزش باد شدید انتظلرمی‌رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۸ ‌فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد،‌ به‌تدریج افزایش ابر، با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227223 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری است
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • رگبار باران در شمال تهران
  • اسدیه رکورددار بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • هوای تهران گرم خواهد شد