Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) با مشارکت اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

«فرض الله اسکندر زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 100 بسته معیشتی همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) به همت اعضای کانون شهدای روستای کرگان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان تصریح کرد: این بسته شامل مرغ، روغن مایع، برنج، تن ماهی، رب گوجه فرنگی است.

 

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا طی چندین مرحله بسته های معیشتی و بهداشتی در بین اهالی روستای کرگان با هدف کاهش فشار اقتصادی و کمک به معیشت خانواده ها صورت گرفته است.

 

اسکندرزاده یادآور شد: این کمک ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان افزود: توزیع 300 بسته بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی دست نیز از دیگر اقدام های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است که با مشارکت اعضای این کانون انجام شد.

 

اسکندرزاده عنوان کرد: متاسفانه بیماری کرونا روزهای سختی را به وجود آورده است و جهاد در راه حمایت از خانواده آسیب پذیر ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی و بهداشتی خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع بسته معیشتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ مسیح الله مرادی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل: برنج، روغن، سویا، قند، شکر، عدس، نخود و ماکارونی است که برای تهیه این تعداد بسته بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی گفت: هزار و ۵۳۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس هستند که از حمایت‌های مادی و معنوی خیران و حامیان بهره‌مند هستند.

بیشتربخواید:توزیع هزار بسته معیشتی در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی خانواده زندانیان استان کرمان + تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین  نیازمندان روستای سلطان آباد بخش رخ