Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در نشست بررسی اسناد فرهنگی استان با اشاره به اهمیت بالای تدوین نقشه مهندسی فرهنگی کشور افزود: در این حوزه فرصت بسیار خوبی نصیب ما شده که هیچ عبادتی بهتر از این نیست.

وی افزود: انسان خلقتا یک موجود فرهنگی است و همه امورش را براساس یک دیدگاه تنظیم می‌کند، بعثت و مکتب انبیاء هم یک مکتب فرهنگی است که شامل همه امور فرهنگی فردی، شخصی، خانوادگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌شود و هیچ موضوعی خارج از موضوع فرهنگ نیست و به نحوی زیرمجموعه فرهنگ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب ما همان "اسلام ماست نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد" گفت: ما متولیان فرهنگی باید در حفظ و نگهداری از این امانت تلاش کنیم، بله ما هم در این ۴۰ سال با موانع زیادی روبه‌رو بوده‌ایم، موانعی از قبیل جنگ‌ها و ترورها که بر سر راه ما بوده ولی این موانع فقط مربوط به زمان ما نیست و بر سر راه تمام پیامبران الهی بوده است.

وی اظهار داشت: حرکت ما مانند کاروانی است که حرکت می‌کند و در مسیر حرکت با بادهای شدید مواجه می‌شود که بعضا ممکن است باد مخالف به حدی شدید باشد که این کاروان ناچار باشد توقف‌های اندکی بکند لذا ما با انواع مشکلات روبه‌رو بودیم و هستیم و همه اینها را پشت سر خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: فرهنگ موضوعی نیست که تنها مربوط به این استان و کشور باشد، انحراف فرهنگی و فقدان فرهنگ باعث می‌شود بشر خودش را از بین ببرد و آسایش را از سطح جهان سلب کند.

وی گفت: علاج این دردهای بزرگ جهانی بازگشت به آرمان‌های مکتب انبیا (ع) است و سرآمد آنها اسلام است که همه‌ صاحب نظران چه دوست و چه دشمن به آن اذعان دارند.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی فرهنگ سازی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی فرهنگ سازی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی شورای فرهنگ عمومی فرهنگ سازی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نشان داد شکست ناپذیری اسرائیل یک ادعاست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز این هفته گفت: ایران با عملیات وعده صادق سپاه توانست یکباردیگر اراده و توان نظامی و قدرت و اقتدارخودرا به جهان یادآوری کند .

حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: پیروزی در عملیات وعده صادق شادمانی مردم ایران ، دلگرمی مظلومان فلسطین و غزه و تمام انسان های آزاده جهان را به همراه داشت

خطیب جمعه سمنان بااشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران همواره درتمام عرصه ها از گذشته تاکنون قابلیت های و موفقیت های بیشماری را رقم زده است و در این میان فعالیت های برون مرزی سپاه بخصوص درشکست داعش بسیار در خور توجه است

خطیب جمعه سمنان دور دوم سفر رییس جمهوربه استان سمنان را وآثار مثبت سفر را از ابعاد گوناگون تشریح کرد و گفت: دولت سیزدهم تمام توان خودرا برای رفع مشکلات کشور بکاربسته است و اگرچه تادستیابی به اهداف نهایی همچنان فاصله است اما دولت درراستای تحقق آنا گام های بزرگی برداشته است

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد افزود: وجود برخی مشکلات نباید موجب نادیده گرفتن دیگر اقدامات ارزنده و قابلیت های دولت شود

سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و توجه به توسعه یافتگی فرهنگی و جلوگیری از شبیخون فرهنگی دشمن موضوع دیگری بود که امام جمعه موقت سمنان به آن اشاره کرد

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • وعده صادق نشان داد شکست ناپذیری اسرائیل یک ادعاست
  • عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری