Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی اولیه مدارک باشگاه پرسپولیس علیه فسخ غیر قانونی شجاع خلیل زاده و ترانسفر این بازیکن به باشگاه الریان قطر تصمیم به برگزاری جلسه بین دو طرف برای فردا چهارشنبه گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، وکلای باشگاه پرسپولیس لایحه شکایت خود را برای دریافت غرامت از این بازیکن و محرومیت چهار ماهه مدافع ملی پوش فصل گذشته خود طبق قوانین مربوط به نقل و انتقالات فیفا تنظیم کرده‌اند تا با ارائه مدارک مربوط به تمدید قرارداد خلیل زاده در اوایل فصل گذشته، فسخ یکطرفه او را پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا زیر سوال ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس در حالی فردا در فدراسیون فوتبال برگزار می‌ شود که وکیل خلیل زاده به همراه سه تن از اعضای حقوقی پرسپولیس در آن حاضر خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو وام یک میلیونی کرونا شجاع خلیل زاده پرسپولیس شکایت تابناک ورزشی محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو وام یک میلیونی کرونا خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، جمال بلماضی سرمربی سابق تیم ملی الجزایر پس از جدایی از تیم ملی فوتبال کشورش، از فدراسیون فوتبال این کشور به فیفا شکایت کرد تا بتواند از طریق راه‌های قانونی برای تامین نیازهای مالی خود اقدام کند.
فدراسیون فوتبال الجزایر به‌طور رسمی فسخ قرارداد بلماضی را اعلام نکرد و تنها در گفته‌های مسئولان این فدراسیون، مشخص شد که او قرار نیست با آنها ادامه دهد و ولادیمیر پتکوویچ سوئیسی با تصاحب جایگاه او، به نوعی خیال بلماضی را از این موضوع راحت کرد. 
با این شرایط جمال بلماضی بسیار از وضعیت کنونی خودش و فدراسیون فوتبال این کشور ناراضی است ولی طبق ادعای نمایندگان قضایی او، قرار است با این شکایت، بدهی‌اش را از این فدراسیون بگیرد و این عدد، مربوط به شش ماه کار کردن بدون حقوق برای تیم ملی کشورش است.

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد