Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان پیروی درج مطلبی با عنوان " زندگی در تاریکی/ نور ماه تنها چراغ شب‌های سیاه روستائیان ساکن زادگاه نفت" جوابیه‌ای صادر کرد.

در این جوابیه آمده است:

به اطلاع هم استانی‌های خصوصا مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان و روستا‌های تابعه آن می‌رساند، تامین برق و به ویژه روشنایی معابر از وظایف، اهداف و برنامه‌های مهم شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است که دائما با تامین اعتبار و اختصاص بودجه‌های لازم با همه توان و با اولویت بندی طرح‌ها سعی در تکمیل و همچنین توسعه آن‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

زندگی در تاریکی/ نور ماه تنها چراغ شب‌های سیاه روستائیان ساکن زادگاه نفت تلاشها برای تامین برق روستای کوشک خلف مسجدسلیمان ثمر نداد

تامین و توسعه برق روستایی با توجه به جمعیت روستاها، سکونت دائم و یا موقت اهالی روستا و همچنین شرایط منطقه و صعب العبور بودن راه‌ها اولویت بندی و اجرا می‌شود که در بخشی از مطلب این گزارش با نادیده گرفتن تلاش‌ها و خدمات این شرکت به بی برقی ۵ روستا در یکی از بخش‌های شهرستان مسجدسلیمان اشاره شده که به هیچ عنوان صحت ندارد.

در ادامه این جوبیه آمده است: این اطمینان داده می‌شود که طبق برنامه ریزی‌ها و با تکمیل دیگر زیر ساخت‌ها از سوی مراجع ذیربط و تعریف پروژه‌های برق رسانی روستایی در آینده نزدیک شاهد برق دار شدن همه روستا‌های شهرستان مسجدسلیمان و سایر روستا‌های استان خواهیم بود.

اگرچه گزارش درخصوص نبود برق در برخی روستا‌های مسجدسلیمان و خالی از سکنه شدن تعداد زیادی از مناطق به دلیل نبود برق براساس مستندات و مصاحبه به مسئولان حاضر در بخش‌های مذکور و ساکنان مناطق انجام شده است، اما امیدواریم به زودی شاهد روشن شدن روستا‌ها در سراسر خوزستان و کاهش مهاجرت روستائیان به شهر‌ها و مناطق حاشیه‌ای باشیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین برق روستاهای بدون برق روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام آبرسانی سیار به روستای هفت پیران با اجرای خط پدافندی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ محمد کریمی گفت: برای رفع کمبود آب آشامیدنی روستای هفت پیران از توابع شهرستان اردل اجرای خط انتقال به طول ۳هزار و ۳۰۰ متر از منابع دیگر در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت که با تلاش بی وقفه در کمترین زمان ممکن به اتمام رسید.
وی افزود: لوله این خط انتقال از جنس پلی اتیلن با سایز ۹۰ میلی متر از مناطق سخت گذر و به موازات جاده ارتباطی و کوهستانی این روستا و روستای ده کهنه اجرا شد.
مدیر عامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد:با ۱۲ میلیارد ریال این خط انتقال آب شرب دو منظوره (آبرسانی و پدافندی) برای روستای هفت پیران اجرا شد.
مهندس کریمی یاد آوری کرد: نیاز آبی این روستا حدود نیم لیتر در ثانیه است که از قنات آن روستا تأمین می‌شود و در فصول تابستان و پاییز که با کمبود آب مواجه می‌شدند آبرسانی سیار انجام می‌شد که با اجرای این خط انتقال آبرسانی سیار به این روستا حذف شد.
شهرام خسروی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اردل هم گفت: نصب مخزن ذخیره آب جدید در این روستا در دستور کار این شرکت قرار دارد.
روستای هفت پیران از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل است که ۳۲ خانوار و ۱۵۰ نفر جمعیت دارد و در ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اتمام آبرسانی سیار به روستای هفت پیران با اجرای خط پدافندی
  • آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • ادامه توزیع مخازن ثابت ذخیره آب در روستا‌های شهرستان زهک
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز