Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:41:14 GMT

توزیع ماسک رایگان و ضد عفونی روستای دهنو ملایر

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۰۴۷

توزیع ماسک رایگان و ضد عفونی روستای دهنو ملایر

رحیمی گفت: با شیوع ویروس کرونا با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری امام حسن عسگری (ع) به همراه پایگاه مقاومت روستای دهنو اقدام به ضد عفونی روستا و توزیع ماسک رایگان نمودند.

«حجت الله رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت:  کانون فرهنگی و هنری امام حسن عسگری (ع) روستای دهنو شهرستان اسدآباد سال گذشته با حضور اعضای کانون و اهالی روستا جشن باشکوهی به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع) برگزار  نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن عسگری (ع) روستای دهنو شهرستان اسد آباد افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و سلامتی اهالی روستا  جشن به صورت فیزیکی برگزار نمی شود.

 

وی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا  با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری امام حسن عسگری (ع) به همراه پایگاه مقاومت روستای دهنو در چندین مرحله اقدام به ضد عفونی روستا و توزیع ماسک رایگان بین اهالی روستای دهنو نمودند.

 

رحیمی گفت:  تلاش برای نهادینه کردن سبک زندگی ائمه اطهار(ع) در سطح جامعه و در بین جوانان و نوجوانان باید از مهمترین اقدامات مسئولین در اجرای برنامه ها باشد.

 

وی با بیان اینکه امسال حال و هوای جشن‌ میلاد امام حسن عسگری (ع) در کانون  متفاوت است و باتوجه به شیوع ویروس کرونا مردم به در خانه ماندن توصیه شده‌اند، تصریح کرد: امسال جشن برگزار نمی شود.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون امام حسن عسگری توزیع ماسک شهرستان اسد آباد کانون فرهنگی و هنری شیوع ویروس کرونا امام حسن عسگری روستای دهنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین