Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسینی در این خصوص گفت: از اوایل ماه گذشته در تمرینات دردی در ناحیه زانو احساس کردم و به همین دلیل چند روز استراحت کردم. با شروع شدن مجدد تمرینات فهمیدم نمی‌توانم تمرین کنم.

وی اظهار داشت: در تماس با فدراسیون، «مریم منظمی» و  «داود باقری» نایب رییسان فدراسیون من را به فدراسیون پزشکی - ورزشی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انجام ام‌آرآی مشخص شد مینیسک داخلی پایم پاره شده است. با پیگیری‌های انجام شده، قرار شد پایم را جراحی کنم.

حسینی در خصوص مدت دوره نقاهت این عمل جراحی خاطرنشان کرد: بین ۴ تا ۶ هفته زمان می‌برد تا بتوانم به تمرینات برگردم. با توجه به بدنسازی‌هایی که انجام دادم، خیلی زود می‌توانم به تمرینات برگردم.

«سیده الهام حسینی» در رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام نعیم سلیمان اوغلو به عنوان بازی‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آبان ماه سال گذشته در ترکیه برگزار شد که حسینی در دسته ۷۶ کیلوگرم زنان به مصاف سه حریف خود رفت و موفق شد با ۸۸ کیلوگرم در یک ضرب، ۱۱۰ کیلوگرم در دو ضرب و ۱۹۸ کیلوگرم در مجموع  مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند و نام خود را به عنوان اولین زن مدال‌آور ایران در تاریخ ثبت کند.

برچسب‌ها وزنه برداری سیده الهام حسینی فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری اخبار کنکور وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سپیده بابایی رکنی، قهرمان مسابقات جایزه بزرگ «ارکینبایف» در کشور قرقیزستان در سال ۲۰۲۱، مدال طلای جهان و نقره آسیا خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

سپیده بابایی قهرمان جایزه بزرگ «ارکینبایف» در کشور قرقیزستان ۲۰۲۱ در ادامه این مراسم از حس و حال خودش گفت و افزود: یک سری حس‌ها را نمی‌شود به زبان آورد، زیرا دلی است و باید درک کرد.

وی ادامه داد: من همواره در زندگی و بویژه مسابقات، به امام رضا (ع) متوسل می‌شوم، یک سری اسامی ناخودآگاه به ذهن و زبان انسان جاری می‌شود و نام ائمه اطهار (ع) از این دسته اسامی است.

بابایی با تاکید بر اینکه صاحب اصلی این مدال امام رضا (ع) است، گفت: امروز مدالی را که به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم در حقیقت برگرداندن امانت به دست صاحب اصلی اش امام رئوف است و بنده معتقدم که کار اصلی را خود خدا و حضرت ثامن الحجج (ع) انجام می‌دهد فقط باید خلوص نیت داشت.

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴