Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره)شیروان گفت: همزمان با هفته بسیج، دو هزار و ۳۲۲ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: هر بسته توزیعی لوام التحریر به ارزش سه میلیون ریال شامل کیف، مداد، دفتر، جامدادی، لیوان و غیره بوده که از محل کمک های خیرین بین دانش آموزان نیازمند و محروم شهر و روستا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شیروان بیان کرد: هم اکنون هزار و ۵۰۰ دانش آموز بی بضاعت این شهرستان زیر پوشش این نهاد هستند.

 

صفی پور عنوان کرد: همچنین با توجه به فصل سرما، ۹۸ دستگاه لوازم گرمایشی بخاری و آبگرمکن به ارزش ۹۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بین ۹۸ خانوار نیازمند  و ۲۰سری جهیزیه  به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال بین زوجین تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان ماه در ادامه مرحله سوم رزمایش مواسات(ایران همدل)، ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۲ هزار عدد ماسک به ارزش ۳۶ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شیروان ضمن تشکر از کمک های خیرخواهانه مردم این شهرستان برای رفع بخشی از مشکلات دانش آموزان و مردم تصریح کرد: این اقدامات ارزشمند همچنان در مراحل بعدی ادامه خواهد داشت.

 

صفی پور ادامه داد: هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان لوازم التحریر کمیته امداد امداد امام خمینی میلیون ریال دانش آموزان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه