Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عادل مصدقی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت جاده‌های استان تهران با اشاره به ریزش نزولات آسمانی در چند روز گذشته اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵۰ نفر از نیروهای متخصص راهداری در جاده‌های استان در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه ایمن سازی راه‌ها توسط نیروهای راهداری تداوم دارد، گفت: هم اکنون عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با استفاده از ۲۵۰ دستگاه و ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان اضطراری و موقت مسافران بین راهی در محل راهدارخانه‌های استان تهران صورت گرفته است.

وی در ادامه از تردد مطلوب خودروها در جاده‌های استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به اعمال طرح محدودیت‌های کرونایی در هشت نقطه استان تهران برای خودروهای شخصی عوامل راهداری حضور دارند که در صورت نیاز خدمات بدهند.

مصدقی در پایان اظهار داشت: در استان تهران سه هزار کیلومتر از جاده‌ها تحت نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که بیش از ۵۰ درصد این شریان‌ها شامل ۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های این استان توسط ماشین‌های برف‌روب پاکسازی می‌شوند این خودروها تحت پوشش طرح زمستانه در جاده‌ها قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی مرکز مدیریت راه های کشور بارش برف بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی مرکز مدیریت راه های کشور بارش برف بارش باران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی مرکز مدیریت راه های کشور بارش برف بارش باران اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج -کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌علی زندی‌فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج ـ کندوان اظهار ‌داشت: مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

وی افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود، اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد