Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم گفت: تلاش کردیم غرامت فوت بیمه نامه‌های عمر و حادثه را با توجه به مشکلات مادی و معنوی خانواده‌ها حداکثر ظرف 48 ساعت پرداخت کنیم تا بتوانیم نقشی هرچند کوچک در برطرف کردن نیاز هم‌وطنان داشته باشیم.

به گزارش تابناک، از اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که شیوع ویروس کرونا در کشور به صورت رسمی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به عملکرد این ویروس منحوس، برخی بخش های اقتصادی کشور باید فعال تر از سایر بخش ها عمل می کردند که از آن جمله می توان به بخش بیمه اشاره کرد. یکی از شرکت های فعال در صنعت بیمه در این زمینه، بیمه معلم بوده است که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات مهم و موثری را جهت مقابله و کاهش اثرات این ویروس انجام داد. در ادامه به بررسی اقدامات بیمه معلم در گفتگو با عباس معینی معاونت اشخاص و مسئولیت خواهیم پرداخت.

پرداخت 829 فقره غرامت فوت بر اثر کرونا

عباس معینی معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم با نگاهی به وضعیت کلان صنعت بیمه، اظهار داشت: نمی‌توان تاثیر پاندومی کرونا بر کل صنعت بیمه را نادیده گرفت زیرا این ویروس به صورت مستقیم و غیر مستقیم عملکرد شرکت‌های بیمه را همچون سایر بخش‌های اقتصادی کشور تحت تاثیر قرار داده است. وی در تشریح تاثیر مستقیم کرونا بر میزان فروش شرکت‌های بیمه تاکید داشت: بدون شک این ویروس در حوزه بیمه‌های اشخاص بیش از سایر بیمه نامه‌ها تاثیر داشته است. معاون اشخاص و مسئولیت بیمه معلم با مثالی واضح و با اشاره به بیمه نامه‌های مسافرتی، گفت: با کاهش ترددها و بخصوص مسافرت‌های خارج از کشور، بیمه نامه‌های مسافرتی با کاهش فروش معناداری روبرو شده اند به طوریکه می‌توان گفت بالغ بر 95 درصد فروش بیمه نامه‌های مسافرتی خارجی متوقف شده است.وی افزود: در زمینه تورهای مسافرتی داخلی نیز همین روند حاکم است و عملا اغلب سفرهای داخلی تفریحی با اخلال روبرو شده است. معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم با اشاره به اثرات کرونا بر بیمه‌های عمر گروهی گفت: با افزایش مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا، خسارتهای مربوط به بیمه‌نامه‌های عمر گروهی افزایش یافته است به طوریکه بیمه معلم با شیوع ویروس بابت غرامت فوت در اثر حادثه بالغ بر 829 فقره خسارت تا این لحظه پرداخت کرده است که انتظار می‌رود با شیوع جهشی ویروس در نیمه دوم سال این مقدار افزایش یابد.

مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بیمه معلم در زمان شیوع ویروس کرونا

عباس معینی گفت: تلاش کردیم غرامت فوت بیمه نامه‌های عمر و حادثه را با توجه به مشکلات مادی و معنوی خانواده‌ها حداکثر ظرف 48 ساعت پرداخت کنیم تا بتوانیم نقشی هرچند کوچک در برطرف کردن نیاز هم‌وطنان داشته باشیم. وی در ادامه به وضعیت بیمه نامه‌های درمان اشاره کرد و اذعان داشت: اگرچه در مدت اخیر به دلیل کاهش مراجعه مردم به مراکز درمانی برای مداوای امراض مختلف به دلیل ترس ابتلا به کرونا، تعداد خسارت ها کاهش یافته اما عملا به لحاظ رقمی، مبلغ صورت‌حساب‌های پرداختی افزایش داشته است. معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم نگاهی به افزایش فروش بیمه‌های زندگی تصریح کرد: اگر بخواهیم به فرصت‌سازی‌های کرونا در صنعت بیمه اشاره کنیم باید گفت نگرانی افراد نسبت به ابتلا به کرونا سبب شده تا تقاضا برای خرید بیمه نامه‌های زندگی افزایش یابد و اقبال فروش در بیمه‌های زندگی به صورت محسوسی قابل درک است. وی تاکید کرد: این روزها یکی از چالش‌های مردم تحت پوشش قرار گرفتن ریسک‌های نوظهور مانند بیمه covid-19 است. در همین راستا تلاش کردیم به این نیاز مشتریان خود پاسخ دهیم و در همین زمینه در قالب امراض خاص، بیماری covid-19 را تحت پوشش قرار دادیم. در این راستا مشتریان تا سقف 250 میلیون ریال برای هزینه‌های کرونا از طریق بیمه نامه‌های سرمایه‌گذاری بدون اینکه حق بیمه‌ای پرداخت کنند پوشش‌های مطلوبی دریافت می‌نمایند. معینی افزود: در تلاش هستیم تا ازاین فرصت استفاده کنیم و با توسعه سرمایه‌گذاری منابع حاصل ازاین حق بیمه‌ها خدمت‌رسانی در ارائه طرح‌های جدید را تقویت کنیم.

ارتقاء بیمه های زندگی با طرح هایی نو

عباس معینی در ادامه با اشاره به برنامه های 6 ماهه دوم سال 99 عنوان داشت: در حوزه بیمه‌های عمر از سال 92 با تغییر مدیریت در شرکت، استارت توسعه بیمه‌های زندگی زده شد و در این راستا ارتقاء بیمه‌های زندگی بخش مهمی از استراتژی‌های و برنامه مدون شرکت شد در این زمینه فرهنگ‌سازی بیمه‌های زندگی برای کودکان و نوجوانان را در دستور کار قرار دادیم و کتاب‌های داستان با محور مفاهیم بیمه‌ای را منتشر کردیم. وی افزود: در همین زمینه برخی محصولات متناسب با این قشر مانند طرح هستان برای کودکان، طرح بیست و اکسیر برای جوانان و بیمه نامه‌های مکمل بازنشستگی را با پوشش‌های مناسب ارائه کردیم و در حال حاضر برای ماه‌های آتی سال در راستای برنامه ششم توسعه کشور و ضرورت افزایش بیمه‌های عمر با استفاده از قریب به 1500 نماینده فعال و شعب سراسر کشور تلاش داریم این طرح ها را همچنان اشاعه دهیم.

معاونت اشخاص و مسئولیت بیمه معلم تاکید کرد: از سوی دیگر با پرداخت سود مشارکت در منافع با متوسط 23 درصد تلاش کردیم در بیمه نامه‌های عمر جذابیت ایجاد کنیم.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو وام یک میلیونی کرونا بیمه معلم ویروس کرونا بیمه نامه عمر صنعت بیمه بیمه نام محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو وام یک میلیونی کرونا بیمه نامه های عمر بیمه های زندگی بیمه نامه ها بیمه معلم ویروس کرونا شیوع ویروس تلاش کردیم غرامت فوت صنعت بیمه بیمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

امتداد - در نشست روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و دکتر علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران، تفاهم‌نامه‌ همکاری‌های مشترک درخصوص توسعه خدمات‌رسانی به مشتریان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های فیمابین در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، ارائه محصولات بیمه‌ای به ویژه محصولات جدید و نوآورانه بیمه‌ای به متقاضیان، ارائه انواع تسهیلات و خدمات بانکی و سپرده‌گذاری وجوه بیمه مرکزی در بانک مسکن با رعایت قوانین و مقررات مربوط به امضا رسید.

افزایش رضایتمندی و خدمت‌رسانی حداکثری به مردم شریف ایران اسلامی با معرفی محصولات بانکی- بیمه‌ای
دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در خصوص قرارداد همکاری فوق گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده و برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی و توسعه و گسترش تعاملات و همکاری‌های مشترک فیمابین نظام بانکی و صنعت بیمه کشور، تفاهم‌نامه‌ای درخصوص خدمت‌رسانی حداکثری به مردم شریف کشورمان از طریق ارائه محصولات بانکی – بیمه ای منعقد شد.
همچنین مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به تاثیر مثبت توسعه بخش مسکن بر رونق اقتصادی کشور گفت: توسعه بخش مسکن، تاثیر بسزایی بر رشد اقتصادی کشور دارد و ضرورت برنامه‌ریزی برای تحول و پیشرفت بخش مسکن در جهت تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی) بر کسی پوشیده نیست. در واقع توجه به این بخش می‌تواند موتور محرکه بسیاری از بخش‌های اقتصادی و به حرکت درآمدن چرخ توسعه بسیاری از کسب و کارها و در نهایت اشتغالزایی برای جوانان این مرز و بوم باشد.
وی گفت: در تفاهم‌نامه مشترک فیمابین بانک مسکن و بیمه مرکزی، حوزه‌های همکاری بسیاری به ویژه در ارائه بسته‌های بانکی – بیمه‌ای به هموطنان در نظر گرفته شده است تا فرصت خدمت‌رسانی به مردم عزیز در این دو صنعت با کیفیت بهتر و سرعت بیشتری فراهم شود.
دکتر حسینی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع بانک مسکن و توانمندی‌ها و مزیت‌های رقابتی شرکت‌های تابعه در حوزه‌های تخصصی مختلف، گفت: تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی دارای ابعاد مختلفی است و این همکاری‌ها در بخش‌های مختلف از جمله: بازار سرمایه، نظامات کارگزاری مالی، تنوع و نوآوری در محصولات و به طور کلی گسترش فعالیت و تعامل دو صنعت بانک و بیمه است.
وی ادامه داد: بانک مسکن با اتکا به شعار قرآنی خود (آیه ۸۰ سوره مبارکه نحل)، سعی بر ساخت مسکن به عنوان محلی امن، آرام و مقدس برای مردم عزیزمان دارد و رویکرد همه همکاران گرامی بانک مسکن این است که ما خادمان مردم هستیم و کار و خدمت ما به مردم، یک وظیفه و تکلیف الهی است.
مدیرعامل بانک مسکن افزود: امیدوارم به موجب این تفاهم نامه و عزم و اراده‌ طرفین بر توسعه همکاری‌های مشترک، بتوانیم با ایجاد هم‌افزایی میان دو حوزه اقتصادی مهم بانک و بیمه و ارائه محصولات نوین در این دو صنعت، شرایط و امکانات خوبی را برای خدمت به هموطنان عزیزمان فراهم کنیم.
دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود، به تشریح اهداف عالی بانک مسکن و اقدامات اخیر در حوزه ساخت و ساز، شهرسازی با رویکرد تمدن‌‌سازی و استفاده از الگوی معماری ایرانی – اسلامی در کشور پرداخت و بر برنامه‌های این بانک در ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور و ساخت شهرهای ساحلی در بندرعباس با بهره‌گیری از به روزترین فناوری و معماری اصیل ایرانی تاکید کرد.

افزایش ضریب نفوذ بیمه با ارائه محصولات بانکی- بیمه ای به آحاد مردم
دکتر علی استادهاشمی مدیرعامل بیمه مرکزی نیز به خبرنگار هیبنا گفت: بانک مسکن ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صنعت بیمه کشور و بیمه مرکزی دارد. این بانک وظیفه محور با تعدّد مشتریان، فرصتی است که بتوانیم خدمات بیمه‌ای را به مشتریان این بانک ارائه کنیم و افزایش ضریب نفوذ بیمه و بهره‌گیری مردم از خدمات بیمه‌ای را رقم بزنیم.
مدیرعامل بیمه مرکزی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه، مباحثی اعم از محصولات بیمه‌ای – بانکی، سرمایه‌گذاری برای تامین مسکن کارکنان بیمه مرکزی و همچنین افزایش میزان سرمایه‌گذاری در بانک برای ارائه محصولاتی جهت کمک به آحاد مردم مطرح است.
وی گفت: ارائه محصولات به اقشار مردم یکی از جهات مهم این همکاری مشترک خواهد بود که در این حوزه، محصولات نوین بانکی – بیمه‌ای و سایر محصولات موجود بیمه به متقاضیان ارائه می‌شود و آنها می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
استادهاشمی ادامه داد: از سوی دیگر، همکاری با بانک مسکن به دلیل فعالیت در حوزه تخصصی مسکن، ضریب استفاده از محصولات بیمه در بخش ساختمان اعم از: بیمه آسانسور، بیمه عیوب پنهان ساختمان و بیمه‌های مسئولیت برای سازندگان را افزایش خواهد داد.
مدیرعامل بیمه مرکزی در پایان گفت: همکاری بیمه مرکزی و صنعت بیمه کشور و بانک مسکن می‌تواند راه‌های زیادی را برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند. تلاش ما بر این است که این برنامه‌ها در کوتاه‌مدت به نتیجه برسد و امیدواریم که با پیگیری و اقدام به موقع، بتوانیم ظرف چند ماه آتی، این خدمات و محصولات را به مردم معرفی کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲