Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، توئیتر قبل از آغاز رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا برچسب زنی به توئیت های حاوی اطلاعات غلط و گمراه کننده را آغاز کرده بود و این کار را حتی در مورد توئیت های دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا انجام داده بود. حالا توئیتر یک گام به جلو نهاده و در صورت بازتوئیت یا لایک زدن چنین توئیت هایی توسط دیگر کاربران به آنها هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که کاربران توئیتر برای چنین کاری اقدام کنند پنجره‌ای باز می‌شود و پیامی از حساب کاربری پشتیبان توئیتر به نمایش درمی‌آید. در این پیام تصریح شده که برچسب زدن توئیت های غلط وجلوگیری از بازنشر آنها موجب کاهش ۲۹ درصدی انتشار اخبار جعلی شده است.

توئیتر یک هفته بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از برچسب زدن حدود ۳۰۰ هزار توئیت به علت انتشار اخبار و اطلاعات دروغین از ۲۷ اکتبر تا ۱۱ نوامبر خبر داد. از مجموع این توئیت ها ۴۵۶ توئیت هم به طور کامل بلوکه شدند تا امکان ری توئیت یا لایک زدن آنها وجود نداشته باشد.

کد خبر 5079454

منبع: مهر

کلیدواژه: توییتر اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی نوآوری تولید دانش بنیان حاکمیت سایبری فناوری نانو گوگل واکسن کرونا فیس بوک آزمایشگاه ماهواره تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماراپه در بیانیه‌ای گفت که صحبت‌های بایدن ظاهرا حاکی از این است که دایی او توسط آدمخوار‌ها خورده شده است.

در این نسخه از بیانیه نخست وزیر پاپوا گینه نو که در اختیار آسوشیتدپرس قرار گرفته، ماراپه عنوان کرده است: اظهارات رئیس جمهور بایدن ممکن است یک اشتباه لفظی بوده باشد. با این حال، کشور من سزاوار برچسب  «آدمخوار»  نیست.

بایدن هفته گذشته در یک مراسم یادبود جنگ جهانی دوم در پنسیلوانیا در مورد امبروز فینیگان دایی هوانورد خود در نیروی هوایی ارتش، صحبت کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت که هواپیمای وی بر فراز پاپوآ گینه نو، که صحنه درگیری‌های سنگین بود، سرنگون شد.

بایدن با اشاره به جزیره اصلی این کشور گفت: آنها هرگز جسد را پیدا نکردند، زیرا در آن زمان آدمخوار‌های زیادی در آن قسمت از گینه نو وجود داشتند.

اظهارات بایدن در حالی است که این کشور در منطقه اقیانوس آرام متحد کلیدی آمریکا به حساب می‌آید و به تازگی چین به دنبال افزایش نفوذ خود در این منطقه است. وانگ یی وزیر خارجه چین روز گذشته به این کشور سفر کرد.

نخست وزیر پاپوا گینه نو در مورد اظهارات بایدن گفت: جنگ جهانی دوم کار مردم من نبود. با این حال، آنها بی جهت به درگیری کشیده شدند که کار آنها نبود.

همزمان آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا امروز دوشنبه سفر خود را به پاپوآ گینه نو، نزدیک‌ترین همسایه استرالیا آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی
  • رأی مثبت سنای آمریکا به برنامه نظارت خارجی
  • ترکیه ادعای رهگیری موشک‌های ایرانی را رد کرد
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می‌شود
  • مواردی که گارانتی خودرو را باطل می‌کند
  • دسترسی به اطلاعات شهروندان آمریکایی قانونی می شود