Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، زهره الهیان نماینده تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۴ آذر) در نخستین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین (مسئله فلسطین و تطبیع) ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: آنقدر نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی زیاد است که باید یک پرونده در این رابطه در دادگاه های بین المللی برای این رژیم غاصب باید ایجاد شود و حتی این نقض ها به اندازه ای شده است که سازمان های بین الملل هم نسبت به آن موضع می‌گیرند و محکوم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که در مقطعی از تاریخ پر از فراز و نشیب فلسطین و منطقه شامات زندگی می کنیم که عنایت الهی از طریق انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کرد، بیداری اسلامی و محور مقاومت شکل گرفت و در آینده نزدیک بر اساس وعده الهی شاهد تحولاتی در سرزمین وحی و بیت المقدس خواهیم بود.

نماینده تهران در مجلس گفت: نقش آفرینی فلسطین در نقشه راه شکل گیری تاریخ و همه مقاطع آن دلیل مهمی بر اهمیت ژئوپلتیکی و نواستراتژیکی این سرزمین در تمدن سازی و ملت سازی است و اینکه صهیونیست ها علی رغم اشغال فلسطین و ارتکاب آن همه جنایت و توطئه در طول هفت دهه گذشته نتوانسته اند نام فلسطین را محو و کشور اسراییل را جایگزین آن کنند.

الهیان با بیان اینکه بیانگر مقدس بودن این سرزمین و وجود الطاف و امدادهمت الهی است، تصریح کرد: اما با همه این تفاصیل، قبح زدایی از دوستی و سازش با صهیونیست ها توسط امارات ، بحرین ، سودان و سعودی و احتمال تداوم آن را نمی توان یک حادثه گذرا و کوچک ارزیابی کرد.

وی تاکید کرد: صهیونیسم یک خطر و تهدید بزرگ برای امنیت و صلح منطقه و جهانی است، که با به خدمت گرفتن انگلیس و امریکا اهداف و نیات خبیث خود را برای تسلط بر کل منطقه خلیج فارس و غرب آسیا دنبال می کنند.

نماینده تهران در مجلس خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری مد الله العالی از همان ابتدا به این نغمه شوم جندهای کاخ سفید و تل آویو واکنش و هشدار دادند و فرمودند که معامله قرن نباید در منطقه عملیاتی شود.

 وی افزود: بی تردید با حضور صهیونیست ها در بحرین و امارات و سعودی منطقه وارد مرحله جدیدی خواهد شد که نه تنها صلح و امنیتی به همراه نخواهد داشت بلکه آبستن تحولات مهمی خواهد بود .

الهیان با بیان اینکه امروز در محور امریکایی - صهیونیسم و ارتجاع عرب با دادن این امتیازات در تلاش هستند که اولا به ترامپ کمک کنند تا انتخابات اخیر را به نفع خود تمام کند، گفت:  در صورت پیروزی بایدن باز فشار بیش از حد به محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران باقی خواهد ماند.

وی افزود: آنچه امروز می تواند با این توطئه خطرناک مقابله کند، حضور قوی محور مقاومت ، تحرک جنبش بیداری ملت های منطقه و افکار عمومی حامی فلسطین است که اعتراض و انزجار خود از این خیانت سعودی ها ، امارات، بحرین و سودان را به منصه ظهور برسانند.

نماینده تهران در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی می تواند و باید از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی و برای رساندن ندای ملت مظلوم فلسطین به مجالس همسو استفاده کند و نگذارد حقوق مشروع ملت فلسطین با خیانت کشورهای عربی پایمال شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر رژیم صهیونیستی امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نماینده تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود