Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزارای مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ۵ آذر (تشکیل بسیج مستضعفین) و با حضور دکتر ابن الدین جانشین سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر روحیان مسئول بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی، مصطفی زاده پژوهشگر، موسس و مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی شهید دستواره و اعضای شورای مرکزی و نیز رابطین بسیج در کلیه واحدهای استانی این دانشگاه، دفتر بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت حضوری و مجازی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ابن الدین ضمن تبریک به مناسبت این روز، بسیج را ظرفیت مردمی انقلاب اسلامی خواند که ظرف خود را برای پوشش دادن حضور مردمی آماده کرده است، از حضور اساتید و مراکز علمی کاربردی در طرح مساوات تشکر کرد و به تبیین نقش و جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.

وی با توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم ترین مباحث زیربنایی برای توسعه و قدرت یک کشور، یکی از بارزترین ماموریت های دانشگاه جامع علمی کاربردی را تربیت تکنسین ماهر خواند و اساتید بسیجی را به شناسایی مسائل کشور و اهتمام به حل این مسائل فراخواند.

 جانشین سازمان بسیج اساتید کشور خواستار تشکیل گروه‌های رصدگر توسط اساتید بسیجی دانشگاه و خواستار مشارکت اساتید در اجرای کامل منویات رهبری و صیانت از انحراف در عملکرد نظام شد.

وی در تعریفی استاد بسیجی را استادی خواندند که بین تخصص خود و مشکلات جامعه رابطه‌ای ایجاد کند و در حل مسائل و مشکلات کشور کوشا باشد.

کد خبر 5079478 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی هفته بسیج آموزش مجازی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دکتری تخصصی سند آمایش آموزش عالی دانشگاه ها ویروس کرونا ساماندهی آموزش عالی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دوره دکتری سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی هفته بسیج آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بنا به منطق قرآن، حقوق بین‌الملل و راهبرد عقلانی و عملگرانه ایجاد بازدارندگی، دلاورمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی مجموعه نیروهای مسلح کشور، پاسخ کوبنده و تحقیرکننده‌ای به هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی وارد نمودند تا وعده صادق رهبر حکیم انقلاب اسلامی تحقق یابد و دشمنان دریابند که حقیرتر از آنند که بتوانند بدون هزینه به منافع ملی ایران اسلامی ضربه‌ای وارد کنند. خداوند در قرآن می‌فرماید: «أُذِنَ لِلَّذِینَ یقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»؛ به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یاری آنها تواناست (سوره مبارکه حج آیه 39)، و در جایی دیگر میفرماید: «وَقاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یقاتِلُونَکُمْ وَلا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا یحِبُّ الْمُعْتَدِینَ»؛ و در راه خدا، با کسانی که با شما می جنگند، نبرد کنید (سوره مبارکه بقره آیه 190). این منطق قرآنی به ما می‌آموزد که در مقابل تجاوز دشمن، با اقتدار به مقابله بپردازیم.

از سوی دیگر براساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق رسمی یک کشور در پاسخگویی به تجاوزات کشور متخاصم به رسمیت شناخته شده است. ایران مقتدر نیز با اعمال این حق ذاتی خود، در پاسخ به جنایات چند ماهه این رژیم سفاک علیه مستشاران نظامی و در مورد اخیر، حمله به کنسولگری کشور و به شهادت رساندن فرماندهای عالی رتبه نظامی ایران در سوریه، در یک تهاجم گسترده با حجم بالایی از پرتابه‌های موشکی و پهپادی به پایگاه‌های نظامی این رژیم، حمله‌ای بی سابقه نمود.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا ضمن تشکر از دلاورمردان مجموعه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت تنبیه سخت رژیم صهیونیستی، حمایت همه جانبه از این اقدام را وظیفه همگانی مردم و جامعه دانشگاهی می‌داند و همه مردم را به وحدت ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمن خارجی دعوت می‌نماید.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225455 برچسب‌ها ایران رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی ایسکانیوز سوریه دانشگاه آزاد همدان

دیگر خبرها

  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین‌های اشغالی
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است