Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «نادر ثناگو مطلق» افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۵۰۰ هزار تن انواع عصاره و چاشنی غذایی در تامین نیاز داخلی و بخش خارجی فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: همچنین این شرکت توانایی صادرات یک هزار و ۴۰۰ تن از محصولات به ارزش بیش از سه میلیون دلار به کشورهای منطقه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثناگو مطلق گفت: بهبود و بررسی مستمر زیر ساخت‌های فناوری، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و رعایت اصول مشتری مداری از مهم ترین برنامه‌هایی است که واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای توسعه صادرات محصولات خود به کار بستند.

وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، توسعه صادرات با هدف ارتقای کمی و کیفی کالاهای داخلی یکی از اولویت های این منطقه در سال جاری است.

ثناگو مطلق گفت: پیام با توجه به داشتن زیر ساخت‎های مناسب فرودگاهی، مناسب‌ترین ظرفیت برای ارایه خدمات تخصصی در بخش کارگو( باری) را دارد که فعالان بخش اقتصادی و تولیدی می‌توانند از این پتانسیل بالقوه برای افزایش صادرات و تامین مواد اولیه مورد نیاز خود در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده نمایند.

46

کد خبر 1459133

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از اشتغال زایی بیش از هزار و ۵۰۰ نفری در این منطقه عظیم اقتصادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، محمد رضا پیرحسینلو ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن سال نو، ایجاد اشتغال را دستاورد اصلی فعالیت‌های اقتصادی خواند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس اشتغال‌زایی را میوه‌ی تولید و جذب سرمایه‌گذار کلیدی برای دستیابی به این هدف خواند و افزود: در سال ۱۴۰۲ توانستیم ۱۵۳۳ نفر اشتغال‌زایی داشته باشیم که ۳۳ نفر بیشتر از شاخص تعهدی سالانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بود و این مسئله پویایی و رونق این منطقه عظیم صنعتی را نشان می‌دهد.

وی تعداد افراد شاغل در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را ۱۴ هزار و ۴۸ نفر عنوان کرد و گفت: از استخدام‌های امسال ۱۲۰۱ نفر بومی بودند که موید جذب ۸۳ درصدی بومیان و توجه به ظرفیت‌های موجود در هرمزگان است.

پیرحسینلو در پایان وعده داد تا از تمام ظرفیت‌ها در راستای افزایش شاخص های تولید و اشتغال در سال پیش رو استفاده شود.

دیگر خبرها

  • کارشناس بازار سرمایه: ایرانیان خارج از کشور ۱۷۰۰ میلیارد دلار سرمایه دارند
  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  •  صادرات هزار و 489 میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان طی سال گذشته
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • صادرات محصولات کشاورزی از مازندران رشد ۱۰ برابری داشته است
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر