Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، "زبیگنیو راو" روز سه شنبه تصریح کرد که لهستان منتظر می ماند تا ببیند تحولات مربوط به اوضاع سیاسی و قانونی آمریکا پیش از به رسمیت شناختن جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا چگونه خواهد شد.

پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و غلبه وی بر دونالد ترامپ برای دولت محافظه‌کار راست گرای لهستان خوشایند نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستان هنوز به طور رسمی بایدن را به عنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا به رسمیت نشناخته است.

در همین حال وزیر خارجه لهستان تصریح کرد: مسئله به رسمیت شناختن رئیس جمهوری جدید آمریکا بستگی به تحولات سیاسی و قانونی در آمریکا دارد.

بایدن طی رقابت های انتخاباتی‌اش، ترامپ را به حمایت از یکسری رهبران خودکامه در جهان متهم کرد و در این راستا به لهستان نیز اشاره کرد.

آندره دودا رئیس‌جمهوری لهستان اخیرا اعلام کرده بود همه نشانه‌ها حاکی از این هستند که جو بایدن رئیس جمهور بعدی آمریکاست اما نتایج انتخابات آمریکا هنوز کاملا مشخص نشده است.

انتخاب شدن بایدن به عنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا، ورشو را بعد از آنکه اهمیت زیادی برای روابطش با دونالد ترامپ قائل شد و در جهت تضعیف روابطش با هم‌پیمانان در اتحادیه اروپا بر سر مساله «ارزش‌های دموکراتیک» برآمد، در موقعیت ناخوشایندی قرار داده است

برچسب‌ها دونالد ترامپ جو بایدن لهستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن لهستان دونالد ترامپ جو بایدن لهستان اخبار کنکور رئیس جمهوری جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود

رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا، پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به تل‌آویو را نتیجه ضعف آمریکا توصیف کرده است.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ امروز (یکشنبه) در یک راهپیمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا به پاسخ نظامی قانونی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد وی با همدردی با صهیونیست‌ها در انتقاد از عملکرد دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گفت «مردم اسرائیل تحت حمله قرار گرفتند و این به این دلیل است که ما ضعف بسیار زیادی نشان دادیم».

اظهارات ترامپ پس از پاسخ نظامی ایران به اسرائیل درست چند روز پیش پس از آن مطرح شد که در انتقاد از بایدن گفته بود «ما رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌تواند دو جمله را کنار هم ردیف کند. رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌داند چه غلطی می‌کند و احتمالاً در یک جنگ جهانی قرار خواهیم گرفت».

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • اسپانیا: باید به هر قیمتی از تشدید تنش در خاورمیانه جلوگیری شود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل