Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:55:38 GMT

خسارات فتنه ۸۸ به طور شفاف برای مردم تبیین شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۶۲۹

خسارات فتنه ۸۸ به طور شفاف برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) خواستار توجه هرچه بیشتر جامعه به حضرت ولی عصر عجل الله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود با توجه به بیماری فراگیر و مشکلات موجود باید ضمن رعایت بهداشت به وجود قطب عالم هستی امام زمان عجل الله متوسل شویم.

محمودی اهمیت حماسه ۹ دی را به عنوان یکی از قله‌های افتخار آفرین این حماسه ملت ایران دانست و گفت: امسال نه دی ایام فاطمیه اول است و با توجه به اینکه حضرت زهرا سلام الله پرچمدار دفاع از ولایت و بصیرت افزایی بود باید از این فرصت جهت روشنگری و خنثی‌سازی سازی توطئه‌های دشمنان نهایت استفاده را برد.

وی افزود: دشمنان دائماً در حال فتنه انگیزی هستند که با لطف الهی تاکنون فتنه‌های آنان خنثی شده ولی نه دی و فاطمیه یک فرصت استثنایی جهت مبارزه با فتنه گری دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه‌های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محصول فتنه ۸۸ بود و باید این مسائل به طور شفاف و متقن برای مردم تبیین شود.

وی گفت: ضمن اینکه مانند ۱۳ آبان بنابر نظر مقام معظم رهبری برای اجرای مصوبات ستاد کرونا احترام گذاشتیم و علی‌رغم گله مندی از اعلام و تصمیم گیری دیر هنگام این ستاد مراسم لغو شد ولی انتظار داریم برای برگزاری مراسم ملی و دینی دستورالعمل‌های بهداشتی را را تدوین کنند این نحوه تصمیم گیری ها آسیب‌های جدی را به همراه خواهد داشت.

محمودی گفت: ما برای یوم الله ۹ دی پیش بینی مراسم محدود همراه با رعایت تمام دستورات بهداشتی را خواهیم کرد ولی باید با برنامه ریزی های مناسب در فضای مجازی و تبلیغی با استفاده از ظرفیت‌های مساجد، هیئات مذهبی، بسیج شهرداری، دانشجویی، دانش آموزی و حوزوی اهمیت جدی داد.

وی از کلیه دستگاه‌ها خواست با استفاده از نظرات صاحبنظران برنامه‌ریزی مناسب را جهت گرامیداشت حماسه ۹ دی را داشته و به این شورا ارائه نماید.

کد خبر 5079528

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید محسن محمودی 9 دی فتنه 88 ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت افزود: ضرورت ایجاب می‌کند طرح‌های اقتصادی هرکدام دارای پیوست رسانه‌ای با هدف تقویت مردم برای مشارکت باشد تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در این دولت انجام شده که نیازمند اطلاع رسانی است که این کار فقط با برنامه ریزی پیوست رسانه‌ای محقق می‌شود.
معاون خبر صدا و سیمای استان هم از انجام کار پژوهشی برای عملیایت کردن شعار سال خبر داد وگفت: این کار تحقیقاتی به همه ابعاد شعار سال و چگونگی مشارکت مردم در جهش تولید پرداخته است.
احمدعلی احمدپور افزود: این کار پژوهشی در ۱۲ صفحه به نگارش درآمده است و ما می‌توانیم حتی آن را در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار دهیم.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: شورای اطلاع رسانی استان با هدف تبیین اهداف خدمات نظام به مردم تشکیل شده است.
امین درخشان افزود: رسانه‌های بومی و خبرگزاری‌ها و صدا و سیما می‌توانند با بیان هنرمندانه خدمات نظام در استان، گامی مهم برای تبیین این شعار بردارند.

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال