Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۳۹۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان زنجان پرداخت شده است.
او با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶۶۵ فقره از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت انجام شده است، افزود: یک هزار و ۷۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه نیز با هم افزایی های صورت گرفته از محل منابع بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند استان زنجان را از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۳۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و  آموزش کسب و کار  بوده است.
او با بیان اینکه سه هزار و ۲۰ مورد از تسهیلات پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی و ضروری بوده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون  بیش از ۱۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در قالب وام کارگشایی پرداخت شده است.
صفری با اشاره به اینکه ۲۹۳ مورد از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب تسهیلات اشتغالزایی بوده است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان نیز تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند از این محل‌ها  پرداخت شده است.
او  گفت: تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات معوض و هم افزایی آن با خدمات بلاعوض زمینه اثربخشی خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف از این طریق ارتقاء داده شود.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد زنجان مددجویان کمیته امداد تسهیلات قرض الحسنه پرداختی تحت حمایت و اقشار نیازمند ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام