Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:11:46 GMT

سوره مهر ناشر برگزیده سال ۹۷ شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۶۶۳

سوره مهر ناشر برگزیده سال ۹۷ شد

انتشارات سوره مهر برای هشتمین بار بر اساس اعلام دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناشر برتر بزرگسال غیرخصوصی برگزیده شد.

به گزارش مشرق، انتشارات سوره مهر برای هشتمین بار بر اساس اعلام دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناشر برتر بزرگسال غیرخصوصی برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، محمدجواد مرادی‎نیا، مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتخاب ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷ گفت: فرآیند داوری و انتخاب این ناشران در سال گذشته انجام شد و قرار بود معرفی و تقدیر همزمان با برپایی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام شود. 

وی ادامه داد: با توجه به طولانی شدن شرایط کرونا و لغو برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران، تصمیم گرفته شد تقدیر از برگزیدگان در هفته کتاب صورت گیرد. 

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: بر اساس اطلاعات ثبت‌شده ناشران در مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از مجموع ۱۵۸۳ ناشری که در سال ۱۳۹۷ بیش از ۱۰ عنوان کتاب منتشر کرده بودند، تعداد ۶۰۸ ناشر به مرحله دوم راه یافتند. سپس با بررسی‎های بیشتر سوابق و فعالیت‎‌های ناشران تعداد ۲۰۰ ناشر به مرحله دوم راه پیدا کردند. در آخرین مرحله مستندات ناشران نیز بررسی و سرانجام ناشران برگزیده در بخش‎های مختلف انتخاب شدند. 

مرادی‌نیا همچنین تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شرایط کرونا امکان برگزاری مراسم با حضور ناشران برگزیده وجود نداشت و معرفی و تقدیر از ناشران در فضای مجازی صورت می‎گیرد. 

بنا بر اعلام، ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷ در بخش‎های مختلف عبارتند از:

الف-ناشران بزرگسال بخش خصوصی تهران: انتشارات مجد 

ب- ناشران بزرگسال بخش خصوصی شهرستان: انتشارات شهید کاظمی 

ج-ناشران بزرگسال غیرخصوصی: انتشارات سوره مهر 

د- ناشران کودک و نوجوان بخش خصوصی تهران: انتشارت محراب قلم 

ه-ناشران کودک و نوجوان بخش خصوصی شهرستان: انتشارت براق 

و-ناشران کودک و نوجوان غیرخصوصی: انتشارات به‎نشر 

ز- بخش جنبی: هیات داوران به استناد تبصره ۶ ماده ۴ آیین‎نامه انتخاب ناشر برگزیده سال، ناشران زیر را دارای بهترین عملکرد از حیث کیفیت ارائه آثار، انتخاب موضوع، انتشار کتاب‎های ارزشمند، بدیع و نوآورانه، فعالیت تخصصی مؤثر در یک یا چند موضوع مشخص، تناسب با نیازهای علمی و فرهنگی جامعه به عنوان ناشر برگزیده بخش جنبی معرفی کرد:

۱-انتشارات نردبان: خدمات برجسته و تاثیرگذار در توسعه فرهنگ به‌ویژه زیست‌محیطی

۲-انتشارات فاطمی: برای خلق کتاب‎های بدیع در محتوا و صورت

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سوره مهر مشرق کتاب دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ناشران برگزیده برگزیده سال بخش خصوصی سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند. ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی‌الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین‌نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی‌الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتی‌که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080889 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • انتخاب شعار نمایشگاه، تعطیلی یک‌شهرکتاب و دو انتصاب
  • معافیت‌های مالیاتی باید هدفمند شود
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • رونمایی از پلتفرم نشر دانشگاهی
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد