Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@09:56:03 GMT

بازی تبریزی ها با استقلال جنجالی می شود؟

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۷۰۷

بازی تبریزی ها با استقلال جنجالی می شود؟

ابوالفضل رزاق‌پور مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بعید می‌دانم در بازی ما مقابل استقلال کار به حرف‌های آنچنانی و جنجال کشیده شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابوالفضل رزاق‌پور در مورد شرایط تیم ماشین سازی تبریز پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم اظهار داشت:

امروز وارد تهران شدیم و اردوی خودمان را برای بازی با استقلال برپا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی بدشانسی آوردیم و دقیقه نود گل خوردیم. تیم ما امسال حدود ۹۰درصد دچار تغییر شد. به نظرم تا هفته پنجم-ششم عیار تیم ما مشخص نمی‌شود. تیم جوان و دونده‌ای داریم. برخی بازیکنان سال اولشان در لیگ برتر است و می‌خواهند تلاش کنند که در آینده به تیم‌های بزرگتر بروند. ما تیم یکدست و خوبی هستیم و کادرفنی خوبی داریم اما نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی و تجربه لازم برای بازی در لیگ برتر برسیم.

رزاق‌پور در مورد اتفاقاتی که به خاطر مسائل داوری در بازی مقابل ذوب آهن رخ داد گفت:

به مسائل داوری کاری ندارم اما با اینکه اخراج بازیکن ذوب آهن در دقیقه یک به نفع ما بود داور می‌توانست مراعات کند و او را اخراج نکند. شاید اگر ذوب آهن ۱۰نفره نمی‌شد بازتر بازی می‌کرد و بازی گره نمی‌خورد اما اخراج مدافع حریف باعث شد شکل بازی به هم بخورد. اگر آنها یازده نفره بودند به نظرم بازی زیباتری را می‌دیدم و گل‌های بیشتری رد و بدل می‌شد.

ابوالفضل رزاق‌پور مدافع ماشین سازی در مورد بازی این هفته مقابل استقلال عنوان کرد:

استقلال در هفته گذشته شکست خورد. قطعا در این بازی و در زمین خودش با تمام توان حاضر می‌شود اما ما هم از قبل بازنده نیستیم. تمام بازیکنانمان انگیزه بالایی دارند. بعد از بازی با ذوب‌آهن به این خودباوری رسیده‌ایم که می‌توانیم بهتر از این باشیم و نتایج خوبی بگیریم. مقابل استقلال تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا ابتدا گل نخوریم و بعد از آن با استفاده از فرصت‌ها نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه بازی هفته دوم استقلال در اهواز حاشیه‌هایی را به خاطر رفتارهای نیمکت نشینان دو تیم در پی داشت و آیا نگران تکرار این اتفاقات در ورزشگاه آزادی نیست، اظهار داشت:

نه ما نگران چنین موضوعی نیستیم. به نظرم اتفاقات بازی فولاد و استقلال در آن لحظه و درآن شرایط افتاد. بعید می‌دانم در بازی ما مقابل استقلال کار به حرف‌های آنچنانی و جنجال کشیده شود. هم کادرفنی ما و هم کادرفنی استقلال فقط به دنبال فوتبال هستند و می‌خواهیم در عین رفاقت، رقابت کنیم.

رزاق‌پور در خصوص حاشیه‌های که در چند وقت اخیر برای سرمربی ماشین‌سازی ایجاد شده، ایجاد شده گفت:

وحید بیاتلو مربی جوانی است و سال اول حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. او نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. من قصد ندارم به اینجور مسائل ورود کنم اما به عنوان بازیکن آنچه که دیدم او شخصیت موجهی دارد و تمام فکر و ذکرش فوتبال است. از ما هم همین را می‌خواهد که فقط به بازی و فوتبال فکر کنیم. بیاتلو می‌تواند در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابوالفضل رزاق پور تیم فوتبال ماشین سازی وحید بیاتلو مقابل استقلال ماشین سازی رزاق پور ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!

به گزارش همشهری‌آنلاین، ‌ارسلان مطهری لیگ بیست‌وسوم را خوب شروع کرد؛ با یک‌گل و یک ‌پاس گل برابر نفت آبادان. او تا هفته سوم هم در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت، اما به‌تدریج تبدیل به بازیکن تعویضی شد و بعد هم ناگهان سر از سکوها درآورد. از یک‌جا به بعد شایعه اختلاف جواد نکونام با این مهاجم سر زبان‌ها افتاد و حتی بعد از بازگشایی تمرینات استقلال برای نیم‌فصل دوم، ویدئویی از کم‌محلی سرمربی آبی‌ها به مطهری در فضای مجازی پربازدید شد. همه اینها دست به‌دست هم داد تا در نهایت ارسلان چاره‌ای جز جدایی پیش روی خود نبیند. بر همین اساس هم او راهی تراکتور شد؛ باشگاهی که به‌نظر می‌رسد اولویتش در این سال‌ها جذب خروجی‌های پرسپولیس و استقلال بوده است! با این حال این انتقال هم کمک چندانی به تغییر شرایط مطهری نکرد، چرا که این بازیکن هم‌اکنون یک نیمکت‌نشین بی‌اثر در تیم تبریزی به شمار می‌آید.

مطهری اولین‌بار در هفته نوزدهم ۱۰‌دقیقه برای تراکتور در مقابل مس رفسنجان بازی کرد، هفته بعد برابر هوادار سهم او فقط ۴‌دقیقه بازی بود. پس از آن ارسلان ۲‌بازی پیاپی مقابل شمس‌آذر و سپاهان روی نیمکت نشست و بالاخره مقابل آلومینیوم اراک ۳۵‌دقیقه فرصت بازی به‌دست آورد. نمایش بی‌اثر مطهری باعث شد او مقابل ذوب‌آهن ۹۰‌دقیقه کامل روی نیمکت بنشیند و حتی گل‌های پیاپی دریافتی تیمش هم تغییری درنظر پاکو خمس به‌وجود نیاورد. با خروج مربی اسپانیایی، مطهری در بازی با نساجی هم در ۲۰‌دقیقه پایانی به میدان رفت که نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. به این ترتیب او تاکنون مجموعا ۶۹‌دقیقه برای تراکتور بازی کرده که هیچ ثمری برای این تیم نداشته است.

شاید هفته اول که مطهری برابر نفت آبادان گل زد و پاس‌گل داد، به ذهن احدالناسی خطور نمی‌کرد که قرار است تا این مقطع از فصل، آمار او در همین مقدار باقی بماند، اما حالا چنین اتفاقی رخ داده. آیا در مورد این بازیکن حق با جواد نکونام یا حتی پیش‌تر ریکاردو ساپینتو بوده است؟ آیا مطهری ۳۱‌ساله به پایان زودرس دوران اوجش رسیده است؟

کد خبر 846564 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!