Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که برای حوزه آموزش به همراه داشته است،افزود: کرونا آسیب جدی به آموزش وارد کرده و باید با هم افزایی دستگاه‌ها این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم تا هیچ دانش‌آموزی از آموزش عقب نماند.

وی با بیان اینکه دسترسی شبکه شاد باید گسترش یابد تا هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند، اظهار داشت: در قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا کمیته‌ای تحت عنوان ارتباطات راه اندازی خواهد شد تا مسایل و مشکلات شبکه آموزشی شاد توسط این ستاد بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی تصریح کرد: حمایت از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان نخبه موضوع مهمی است که باید در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار بگیرد. 

۲۷۰ روستای استان قزوین فاقد اینترنت است

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قزوین گفت: هم اکنون ۲۷۰ روستای استان با بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت پوشش شبکه اینترنت ندارند.

مرتضی شهامی افزود: ۹۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش اینترنت قرار دارند، و قزوین در این خصوص رتبه یازدهم کشور را داراست و جز استان‌ها با دسترسی خوب محسوب می‌شود. 

وی یادآور شد: با هدف حمایت از دانش آموز و تداوم آموزش در شرایط کرونایی، هزینه ترافیک شبکه شاد رایگان است.

برچسب‌ها مدارس استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان قزوین استانداری قزوین مدارس استان قزوین استانداری قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، مدارس را جایگاه تحقق عدالت آموزشی دانست و بر افزایش سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص، تأکید کرد.  
رضا مراد صحرایی نگاه رئیس جمهور مبنی بر لزوم ارتقاء کیفیت و تقویت مدارس دولتی را یادآوری کرد و گفت: باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم و این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.
وی برای تقویت مدارس دولتی، تأمین نیروی مورد نیاز این مدارس، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این امر، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت این مدارس و تدریس معلمان خاص در آنها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه تأکید کرد: برای تقویت و ارتقاء جایگاه مدرسه که هدف اصلی آموزش و پرورش است، باید برخی محدودیت‌ها رفع و اختیاراتی به مدارس تفویض شود.

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد