Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@13:52:53 GMT

حمله مدیر رسانه ای ذوب آهن به فدراسیون

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۷۳۷

حمله مدیر رسانه ای ذوب آهن به فدراسیون

مدیررسانه ‌ای تیم ذوب ‌آهن اشتباهات داوری علیه این تیم را سریال ادامه دار از دو فصل پیش عنوان کرد و از پیگیری شکایت به وزیر ورزش خبر داد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی دادفر مدیر رسانه ای باشگاه ذوب آهن درباره اشتباهات داوری دو هفته اول لیگ بیستم بر علیه تیم ذوب آهن صحبت کرد.

علی دادفر در گفتگو با تهران ورزشی در خصوص اینکه با انتشار نامه ‌ای خطاب به وزیر ورزش به نظر می ‌رسد مجموعه ذوب‌آهن ناراحت است، گفت:

متاسفانه در یکی دو روز اخیر گفته می ‌شود؛ اشتباهات داوری در هفته ‌های اول و دوم لیگ برتر اما این اشتباهات برای ذوب ‌آهن به دو فصل قبل که امید نمازی به واسطه داوری نتایج خوبی کسب نکرد، بر می ‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادفر در مورد اینکه آیا معقتد است قصد و غرضی وجود دارد، گفت:

نمی ‌گویم دست‌ هایی در کار است اما اگر این اشتباهات یک هفته به ضرر شما باشد و هفته بعد نباشد، می ‌توان آن را نادیده گرفت. وقتی بررسی می‌ کنیم و می ‌بینیم این اشتباهات هفته اول و دوم لیگ امسال و هفته ‌های پایانی فصل گذشته به صورت سریالی وجود داشته نمی ‌توانیم بگوییم اتفاقی است. ما از این اشتباهات متضرر شدیم و فصل قبل حتی خطر سقوط را احساس کردیم.

مدیر رسانه ‌ای تیم ذوب ‌آهن در خصوص اینکه چه خواسته ‌ای دارند، عنوان کرد:

درخواست ما این است که سیستم کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران بیاید. نمی ‌دانم چه گره و مشکلی جود دارد که فدراسیون مقابل ورود VAR مقاومت می‌ کند. اگر این سیستم وارد فوتبال ما بشود بسیاری از این مشکلات برطرف می‌ شوند. در بازی با ماشین سازی داور در صحنه اخراج ۲۰-۳۰ متر فاصله داشت و کمک داور او نیز همین مقدار و شاید هم بیشتر فاصله داشت. اگر VAR وجود داشت این اتفاق نمی ‌افتاد.

دادفر افزود:

الان گفته می ‌شود تمایلی بر بودن یا نبودن سیستم کمک داور ویدیویی نیست اما اگر VAR‌ به فوتبال ایران بیاید بسیاری از این شائبه ‌ها حتی در مورد فدراسیون فوتبال که این روزها انگشت اتهام به سویش است، برطرف می‌ شوند. آمدن VAR می ‌تواند به سلامت مسابقات کمک کند. ما الان با ۲ امتیاز رده دهم جدول هستیم اما اگر ۶ امتیاز را گرفته بودیم تیم اول یا دوم بودیم. این تفاوت برای تیم ذوب ‌آهن که کارگران کارخانه برای آن زحمت می ‌کشند و انتظار دارند حاصل دسترنج شان را ببینند خیلی مهم است.

دادفر در پاسخ به این سوال که آیا این هفته ذوب‌ آهن بازی می‌ کند، گفت:

این هفته قطعا بازی خواهیم کرد اما از طریق مراجع ذی ‌صلاح پیگیر شکایت مان به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم. ضمن اینکه درخواست فرجام به کمیته انضباطی دادیم تا همانطور که تمامی کارشناسان درست نبودن اخراج وحید محمدزاده را تایید کردند، این کمیته رای به برائت بازیکن ما بدهد تا بتوانیم از او دربازی مقابل پیکان استفاده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ذوب آهن اصفهان ذوب آهن تیم ذوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!

گواردیولا از این که طی هشت سال اخیر با برنامه فشرده فوتبال انگلیس تیم او را آزار داده‌اند، ناراضی است. 

طرفداری | صحبت‌های پپ گواردیولا از فرصت مصاحبه با آلن شیرر استفاده کرد تا اعتراضش را به سران فوتبال انگلیس برساند. 

پس از 120 دقیقه سنگین و طاقت‌فرسا مقابل رئال مادرید که پیش از آن نیز با برنامه فشرده لیگ برتر همراه شده بود، منچسترسیتی روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت. تیمی که بیشتر از سیتیزن‌ها استراحت کرده بود تا برای 75 دقیقه خط دفاع این تیم آن‌ها را آزار دهد. پپ گواردیولا گفت‌وگو با آلن شیرر را توفانی آغاز کرد:

غیر قابل قبول است. کاونتری، یونایتد و چلسی میان هفته بازی نکرده بودند ولی آن‌ها [اتحادیه فوتبال انگلیس] ما را مجبور کردند امروز بازی کنیم. جمعه هفته آینده خیلی بهتر بود. باید اجازه می‌دادند ما ریکاوری کنیم. این موضوع پذیرفتنی نیست. ما پاس‌های زیادی را لو دادیم چون خسته هستیم. کاری که بازیکنام امروز انجام دادند یکی از بهترین چیزهایی است که بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی در روز چهارشنبه از گروهی از بازیکنان دیده‌ام. 

لینکر که از شروع صحبت‌های گواردیولا غافلگیر شده بود، یک سوال جدی مطرح کرد. آیا احساس ناعدالتی می‌کنی؟

برای سلامتی بازیکنان غیرممکن است! این موضوع که ما امروز بازی کنیم عادی نیست. صادقانه بگویم، عادی نیست. ما جرات نداشتیم به شما بگوییم، برای فیفا دهانمان را بستیم، اما غیرممکن است. 120 دقیقه غیرقابل قبول است. همه شما بازیکن فوتبال هستید. احساسات شکست مقابل رئال مادرید را درک می‌کنید. بنابراین صادقانه بگویم، من این کشور را می‌شناسم، برای چیزهای زیادی خاص است اما برای سلامتی بازیکنان است. نمی‌فهمم امروز چطور زنده ماندیم.

لینکر ادامه داد. اعتراضت را با اتحادیه در میان گذاشته‌ای؟ پپ پاسخ داد: 

گری، فکر می‌کنی خواسته‌های ما چیزی را تغییر می‌دهد؟ تنها قدرتی که دارم این است که اینجا صحبت کنم. این چیزی را تغییر نخواهد داد. من سال‌هاست که این را می‌دانم. اما چرا ما امروز بازی‌می کنیم و نه فردا، با یک روز استراحت، وقتی کاونتری و یونایتد و چلسی در اواسط هفته بازی نمی‌کنند؟ چرا؟ چرا یک روز دیگر برای سلامتی بازیکنان ندارید؟ برای من، به عنوان یک سرمربی، به من بگویید چگونه برای این بازی مقابل چلسی در بهترین مقطع فصلشان آماده می شوید؟ چطور؟ غیرممکن است. هیچ شانسی وجود ندارد. مردم نمی توانند ضربه‌ای که با حذف از چمپیونزلیگ خوردیم را درک کنند. چرا به ما یک روز اضافی ندادند در حالی که منچستریونایتد/چلسی/کاونتری در اواسط هفته بازی نمی‌کنند؟ برای حق پخش تلویزیونی... باشه، بعد از بازی از من نخواهید کارهای اضافی انجام دهم چون قرار نیست انجامش بدهم. تیمم را نابود کردید.

نسبت به بازی با رئال مادرید تنها 4 تغییر انجام دادی؟ 

خیلی فکر کردم. به خاطر دارم دو سه سال پیش همین اتفاق افتاد. ما چهارشنبه در دورتموند بازی کردیم و شنبه مقابل لیورپول قرار گرفتیم، تغییرات زیادی ایجاد کردیم. نیمه اول 3-0 شد، آن‌ها ما را نابود کردند. بنابراین در مورد 4 تغییر امروز خیلی فکر کردم. بیشتر بازیکنان ریکاوری نکرده بودند، غیرممکن بود. نه فقط از نظر فیزیکی، می‌دانید که چگونه مقابل مادرید در یک چهارم نهایی بازی کردیم، از نظر ذهنی، ریکاوری پنالتی‌ها بسیار سخت است. بازیکنان منچسترسیتی اسطوره هستند، این بچه‌ها، کاری که در هفت سال گذشته انجام داده‌اند و دوباره آن را ثابت کردند. رودری، دوباره همانطور بازی کرد، کایل همانطور که بعد از مصدومیت سه یا چهار هفته‌ای مثل سابق مقابل مودریک و جکسون می‌دوید. صادقانه بگویم نمی‌دانم چگونه زنده می‌مانند. به شخصیت بالای تیمم افتخار می‌کنم.

گواردیولا با یک جمله گفت‌وگوی توفانی را پایان می‌رساند؟ 

ما می‌خواهیم بازی کنیم. ما عاشق فوتبال هستیم اما این موضوع زیاده‌روی است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!