Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بارش بیش از ۲۰ سانتیمتر برف در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم خبر داد و گفت: سطح این مسیر ارتباطی برفروبی و نمک‌پاشی شده و تردد خودروها با استفاده از زنجیرچرخ در حال انجام است.

معروف خسروی افزود: وجود مه غلیظ در این جاده همچنین موجب محدودیت دید رانندگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارداشت: در جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل لغزندگی جاده موجب توقف چندین دستگاه تریلر و کامیون حامل شن و ماسه فاقد زنجیرچرخ در کنار جاده شد.

وی گفت: راهداران در آماده‌باش بوده و تمامی مسیرها با حضور راهداران نمک‌پاشی و تیغه‌زنی می‌شود تا امکان تردد برای خودروهای عمومی و مسافربری مقدور باشد.

رییس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: ناپایداری جوی و بارش برف تا روز جمعه در این منطقه ادامه خواهد داشت.

فرامرز فرض‌الله‌پور افزود: دمای هوای صبح امروز این شهر به ۶ درجه زیر صفر رسید که در مقایسه با حداقل دمای هوای روز قبل ۵ درجه سردتر شده است.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل بارش برف خلخال استان اردبیل بارش برف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در آزادراه تهران، شمال و محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه، مسیر (رفت و برگشت) تردد خودرو‌ها درحال حاضر روان گزارش شده است

در ضمن این محور‌ها فاقد مداخلات جوی است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز، آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • آزرده خاطر شدن رانندگان از روکش آسفالت فرسوده در جاده اصفهان - کاشان + فیلم
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند