Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@21:48:58 GMT

حکم کالدرون هم به زودی صادر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۷۹۷

حکم کالدرون هم به زودی صادر خواهد شد

امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل سرخ‌ها از صدور حکم نهایی پرونده گابریل کالدرون در هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل گفتگوی کوتاهی را با خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه انجام داد و به سوالات پیرامون کمیته بین الملل سرخ ها پاسخ داد؛ از پرونده گابریل کالدرون تا شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شرایط فینال لیگ قهرمانان نیز اظهار نظر کرد.

حسینی درباره پرونده گابریل کالدرون گفت: آقای کالدرون دو دستیار داشتند، مدیریت وقت تشخیص دادند که پرونده آقای اینیگو به خاطر هزینه زیاد دادگاه عالی ورزش، از روند این دادگاه خارج شود و ما آن را پرداخت کنیم و ما هم این کار را کردیم. اما پرونده آقای کالدرون و خواکین در دادگاه CAS در جریان است. مرتبا از دادگاه عالی ورزش نامه می‌آید و ما جوابیه می‌فرستیم و داور هم مشخص شده. باید یک جلسه استماع بگذارند و سپس رای صادر می‌شود. معمولا دادگاه عالی ورزش نسبت به فیفا و ای اف سی روند کندی دارد.

او ادامه داد: طبق معمول کار گروهی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل داد و با مدیریت آقای شکوری و زیر نظر آقای پیروانی کارها پیش می‌رود. شرح وظایف را نوشته ایم و کارها روی روال پیش می‌رود، ما روز گذشته لیست تقاضای ویزا را ارسال کردیم برای فدراسیون که متشکل از کادرفنی، اعضای هیئت مدیره و بازیکنان بود. مسئله حباب پزشکی وجود دارد؛ هتل، زمین تمرین و زمین مسابقه و اعضای تیم حق ندارند از این سه حباب خارج شوند و در قرنطینه خواهند بود.

حسینی همچنین درباره پرونده شجاع و آل کثیر گفت: من در پرونده شجاع خلیل زاده نیستم، برای آل کثیر درخواست گراندز حکم کردیم و می‌توانیم در دادگاه عالی ورزش استینافمان را ثبت کنیم. ما این را گرفتیم و تقدیم کمیته حقوقی کردیم، در حال مطالعه هستند و لایحه ای را خواهند نوشت و ما طبق قانون فرصت 21 روزه و 10 روزه خواهیم داشت تا با ثبت هزینه دادرسی، به استیناف ببریم.

او درباره استفاده از مهدی خانی در فینال آسیا گفت: چه در غرب آسیا و چه در شرق آسیا؛ سه پنجره برای ثبت قرارداد وجود دارد. دوره اول برای پلی آف است و دوره های بعدی را هم استفاده کردیم و متاسفانه امکان اضافه کردن بازیکن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گابریل کالدرون امیر علی حسینی تیم فوتبال پرسپولیس شجاع خلیل زاده دادگاه عالی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

کد خبر 846580 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد