Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۲.۵ میلیارد ریال اموال سرقتی از یک سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، سرهنگ "علی حسینی" امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از تجزیه و تحلیل وقوع سرقت ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه ای شده و پس از هماهنگی قضایی، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان افزود: متهم به دلیل آشنایی با قانون بلافاصله به یک فقره سرقت اعتراف و اقدام به جلب رضایت شاکی کرد که با هوشیاری پلیس و در تحقیقات تکمیلی، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ناچار لب به اعتراف گشود و به هفت فقره سرقت اماکن خصوصی و دو فقره سرقت منزل در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

حسینی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، بیان کرد: با راهنمایی متهم محل های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند، همچنین تلاش برای دستگیری فرد مالخر نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، تاکید کرد: از شهروندان می خواهیم به منظور پیشگیری از سرقت به توصیه‌ و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعا با شماره تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی جرم دستگیری سارق مقام قضایی برنا خوزستان اموال سرقتی نیروی انتظامی مسجدسلیمان شهرستان مسجدسلیمان فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند