Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سردار سرتیپ محسن کریمی در این مراسم گفت: بسیج شجره طیبه و لشگر مخلص خدا را نباید خلاصه و محدود به پایگاه های مقاومت و سپاه پاسداران کرد بلکه به گفته مقام معظم رهبری هرکسی که دلش برای نظام و انقلاب بتپد و قدمی برای اعتلای این نظام بردارد بسیجی است.

وی با تاکید بر اینکه مشی و مرام بسیجیان چیزی جز مکتب ناب محمدی نیست اضافه کرد: در این سالیان شاهد بوده ایم که هر راهی پیش روی بشر بوده به بن بست رسیده و به انحراف کشیده شده لذا معتقدیم که نسخه نجات بخش بشر دین مبین اسلام و احیای اسلام ناب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه روح الله استان با تاکید بر اینکه امروز کارکرد فرهنگ بسیج در همه جا به خوبی قابل رویت است افزود: فرهنگ بسیجی هرکجا نهادینه شد و جمعیت و مردم نیز با این فرهنگ امور خود را پیش بردند حتی با دستان خالی نیز به پیروزی و موفقیت هایی دست یافتند.

وی تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی را تقویت روحیه و فرهنگ بسیج عنوان کرد و گفت: ماهیت بسیج بن بست شکنی و فرصت سازی از محدودیت ها حتی با دستان خالی است لذا امروز که هم در جنگ پنهان و هم در جنگ آشکار هستیم وظیفه داریم با لبیک گفتن پا به میدان بگذاریم و در حد توان این روحیه را در جامعه تقویت کنیم.

سردار کریمی در ادامه به اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در استان اشاره کرد و افزود: در این طرح از توان و ظرفیت همه افراد از جمله ائمه جماعات، مردم و اهالی محل، مواکب و هیئت بهره مند خواهیم شد تا در کنار هم بتوانیم محلات خود را مورد رصد قرار بدهیم و در قالب یک مجموعه قرارگاهی مشکلات محله را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: در این طرح محلات باید به خوبی مورد پایش قرار بگیرند و نیروهای این قرارگاه که شامل کمیته های مختلفی نیز است با انجام دادن امور خانواده درگیر این بیماری و جلوگیری از تردد غیرضرور افراد مبتلا و قرنطینه در منزل از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری نمایند.

فرمانده سپاه روح الله استان با تاکید بر اینکه بسته های کمک مومنانه باید هدفمند توزیع شود تصریح کرد: مساجد ما در محلات باید به گونه ای عمل کنند که مردم را جذب خود کنند و بقدری توانمند باشند که خاستگاه مردمی باشند و مردم نیز بدانند که مسجد محله شان میتواند بخشی از نیازهای آنان را برطرف سازد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز نیز در این برنامه از تشکیل و راه اندازی 25 قرارگاه سلامت محله محور در سطح شهر ساوه خبر داد و گفت: کمیته های تشکیل شده ذیل این قرارگاه شامل کمیته حمایت، مراقبت، نظارت و پایش و همچنین کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هستند که وظایف خود را این این خصوص انجام خواهند داد.

دستجانی تصریح کرد: کمیته مراقبت وظیفه شناسایی و مراقبت از بیماران کرونایی، ضدعفونی محلات و غربالگری را بر عهده دارد، کمیته نظارت و پایش با تشکیل تیم آمران سلامت در خصوص امر به معروف استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت میکند، کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی نقش امیدافزاییی و نشاط اجتماعیی و اطلاع رسانی نکات بهداشتی را عهده دار هستند و کمیته حمایت نیز نسبت به شناسایی نیازمندان محله، جذب خیرین و تداوم کمک مومنانه اقدام خواهد نمود.

وی افزود: مجموع تلاش ها در این این طرح همگانی این است که همه مردم با توجه به فراگیری کرونا با عزم و همت جدی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نسبت به قطع زنجیره تلاش کنند تا به امید خدا کرونا را هم شکست دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از آمادگی بسیجیان ساوه برای کمک به ریشه کنی این ویروس خبر داد و گفت: بسیج منطق و فکری است که وقتی با عمل ترکیب می‌شود حادثه های بزرگی خلق می‌کند، بسیج لشگر انقلاب و کلید طلایی حل مسائل انقلاب است لذا امیدواریم بتوانیم در طرح شهید سلیمانی مشکل موجود را به دستان پر برکت بسیج حل کنیم.

وی همچنین از توزیع 1000 بسته معیشتی در حاشیه این مراسم خبر داد و گفت: هریک از بسته های تهیه شده ارزشی بالغ بر 300 هزار تومان دارد که بین نیازمندان شناسایی شده در این منطقه توزیع خواهد شد. همچنین 4 سری جهیزیه نیز به زوجین نیازمند اهدا خواهد شد

به گزارش فارس در پایان این برنامه فرمانده سپاه روح الله استان از غرفه های قرارگاه جهاد، سلامت و بهداشت شهید ناصری بازدید بعمل آورد و از تعدادی از بسیجیان نمونه شهرستان نیز تجلیل شد

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران خانواده بسیج استان مرکزی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

 در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل‌زده توزیع شد.

 محمدترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به‌صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تأکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل‌زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

 همچنین به‌صورت مستمر آب‌معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب‌معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

 گفتنی است وسایل موردنیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

 ترکمانه تأکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک‌رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان