Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@14:43:57 GMT

حکم کالدرون به زودی صادر می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۹۲۵

حکم کالدرون به زودی صادر می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل گفتگوی کوتاهی را با خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه انجام داد و به سوالات پیرامون کمیته بین الملل سرخ ها پاسخ داد؛ از پرونده گابریل کالدرون تا شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر. او درباره شرایط فینال لیگ قهرمانان نیز اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسینی درباره پرونده گابریل کالدرون گفت: آقای کالدرون دو دستیار داشتند، مدیریت وقت تشخیص دادند که پرونده آقای اینیگو به خاطر هزینه زیاد دادگاه عالی ورزش، از روند این دادگاه خارج شود و ما آن را پرداخت کنیم و ما هم این کار را کردیم. اما پرونده آقای کالدرون و خواکین در دادگاه CAS در جریان است. مرتبا از دادگاه عالی ورزش نامه می‌آید و ما جوابیه می‌فرستیم و داور هم مشخص شده. باید یک جلسه استماع بگذارند و سپس رای صادر می‌شود. معمولا دادگاه عالی ورزش نسبت به فیفا و ای اف سی روند کندی دارد.

او ادامه داد: طبق معمول کار گروهی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل داد و با مدیریت آقای شکوری و زیر نظر آقای پیروانی کارها پیش می‌رود. شرح وظایف را نوشته ایم و کارها روی روال پیش می‌رود، ما روز گذشته لیست تقاضای ویزا را ارسال کردیم برای فدراسیون که متشکل از کادرفنی، اعضای هیئت مدیره و بازیکنان بود. مسئله حباب پزشکی وجود دارد؛ هتل، زمین تمرین و زمین مسابقه و اعضای تیم حق ندارند از این سه حباب خارج شوند و در قرنطینه خواهند بود.

حسینی همچنین درباره پرونده شجاع و آل کثیر گفت: من در پرونده شجاع خلیل زاده نیستم، برای آل کثیر درخواست گراندز حکم کردیم و می‌توانیم در دادگاه عالی ورزش استینافمان را ثبت کنیم. ما این را گرفتیم و تقدیم کمیته حقوقی کردیم، در حال مطالعه هستند و لایحه ای را خواهند نوشت و ما طبق قانون فرصت 21 روزه و 10 روزه خواهیم داشت تا با ثبت هزینه دادرسی، به استیناف ببریم.

او درباره استفاده از مهدی خانی در فینال آسیا گفت: چه در غرب آسیا و چه در شرق آسیا؛ سه پنجره برای ثبت قرارداد وجود دارد. دوره اول برای پلی آف است و دوره های بعدی را هم استفاده کردیم و متاسفانه امکان اضافه کردن بازیکن وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

هومن جعفری کد خبر: 1081839 برچسب‌ها امیرعلی حسینی پرسپولیس تهران گابریل کالدرون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امیرعلی حسینی پرسپولیس تهران گابریل کالدرون دادگاه عالی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، فرزند حمید نوری، می‌گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.
 
حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد.
 
این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.
 
دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.
 
روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.
 
در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.
 
اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.
 
پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • تسلا نیروهایش را اخراج می کند
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد
  • (ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی