Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رفیعی، بسیجی شاخص و فعال در امر محرومیت زدایی،امور جهادی وفرمانده گردان نمونه فرمانده گردان ۴۲۸ بیت المقدس حوزه امام حسن (ع) که در تمام مشکلات و مسائل پیش آمده جز نخستین نفرات برای حضور در میادین کمک به اقشار مختلف مردم حاضر بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی رفیعی، بسیجی شاخص، فعال در امر محرومیت زدایی، امور جهادی و فرمانده گردان نمونه ۴۲۸ بیت المقدس حوزه امام حسن (ع) که در تمام مشکلات و مسائل پیش آمده جزو نخستین نفرات برای حضور در میادین کمک به اقشار مختلف مردم حاضر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت هفته بسیج با این بسیجی نمونه و فرمانده گردان نمونه استان به گفت و گو پرداخته ایم.

کارآفرین بسیجی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان گفت: از سال در حالی ۱۳۷۴وارد بسیج شدم که انگیزما برای حضور در این نهاد با برکت مردمی و انقلابی، عشق وعلاقه به میهن عزیز،پاسداری از خون پاک شهدا وادامه دادن به راه و آرمان آنان در دفاع از رهبری و ولایت بوده است.

علی رفیعی با بیان اینکه از ابتدا در مسئولیتهای مختلف در پایگاه شروع به فعالیتهای داوطلبانه کرده ام ،افزود: از سال ۷۴ به بعد مسولیت هایی در پایگاه گرفتم، از مسولیت نیروی انسانی، مسول اموزش و جانشین پایگاه تا اینکه در سال۹۰به عنوان فرمانده پایگاه معرفی شدم.

وی با اشاره به اینکه ساختمان پایگاه بسیج روستای خنجرآباد نیز در یک اقدام جهادی توسط خود بسیجیان روستای خنجر آباد احداث شده است، ادامه داد: در سال ۹۵ در مدت ۲۲ روز یک پایگاه کامل با تمام امکانات به کمک بسیجیان در روستا بنا کردیم، همینطور پایگاه خواهران را نیز در ساختمان جدید راه اندازی کردیم.

     

رفیعی با بیان اینکه از همان ابتدا با تشکیل یک گروه فنی و جهادی برای اقداملات نظیر کمک به محرومین ایجاد شده است، اضافه کرد: گروه جهادی فنی به اسم پایگاه جهت محرومیت زدایی با کمک و همت بسیجیان خنجرآباد و مدیریت بنده شکل گرفته است؛ همینطور و در اوایل سال ۹۶ به عنوان فرمانده گردان ۴۲۸ بیت المقدس حوزه امام حسن (ع) معرفی شدم.

وی برنامه های مختلف پایگاه های بسیج را ضرورتی برای حفظ اتحاد و انسجام ملی و دینی در میان مرذم برشمرد و افزود: ما در بسیج خنجر آباد در سالهای گذشته با اجرای متنوع برنامه هایی نظیر یادواره شهدا، نشست های بصیرتی، کمک به محرومین، ایجاد فضای تربیتی مناسب با شرایط کنونی جامعه در تشکیل حلقه های صالحین و گشت های محله محور در جهت ایجاد امنیت پایدار اقدام کرده ایم.

این کارآفرین و جهادگر نمونه بسیجی با اشاره به تاکیدات رهبری انقلاب و نیاز کشور به ایجاد اشتغال پایدار و مولد بصورت خرد، تصریح کرد:ما با تامین این اهداف در پایگاه بسیج اقدام به برگزاری کارگاه آموزش خیاطی برای بانوان کردیم و در طول یکماه آموزش صورت گرفت.

وی ادامه داد: پس از این دوره آموزشی افراد فعال به درآمدزایی رسیدند و از صندوق قرض الحسنه پایگاه به عنوان وام اشتغال جهت خرید چرخ اقدام کردیم و با طی مراحل اداری بعد از چند ماه چرخ های خیاطی به داخل منازل و کارگاه های خانگی انتقال داده شد و هم اکنون در روستای خنجر آباد نزدیک به ۱۰ نفر از این طریق کسب در آمد می کنند.

این کار آفرین بسیجی با اشاره به مشکلات مسیر اشتغالزایی و کارآفرینی، اضافه کرد: متاسفانه با توجه به محرومیت منطقه و روستا در زمینه خیاطی، کارعمده هنوز پیدا نکردیم که بدون واسطه باشد واگر کار عمده از تولیدی مستقیم باشد، توانایی و ظرفیت آموزش و حمایت تعداد زیادی از خانواده های روستا و روستاهای دیگر رو داریم.

رفیعی در خصوص فعالیتهای جهادی صورت گرفته،با اشاره به حضور مداوم بسیج درامور جهادی گفت: در زلزله کرمانشاه به کمک دوستان بسیجی در غالب یه گروه فنی مهندسی در اوایل زلزله آتش به اختیار وارد کرمانشاه شدیم و افتخار کمک و همراهی در تیم سردار باقر زاده مسول تفحص شهدای کشورمان را داشتیم که خدا را شکر در حد و توان خودمان به چندین روستا خدمات دادیم.

وی از احداث چندین سرویس بهداشتی و حمام و دیوارکشی لوله کشی آب گاز و برق منازل و شناسایی چندین خانواده و معرفی به نهادهای مربوطه خبر داد و گفت: در حد توان با گروهای جهادی شهرستان نیز همکاری می کنیم.                  

این مسئول گروه جهادی بسیج از مشارکت در کارهای مشتر ک با نهادهایی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و موسسه آبشار عاطفه های رزن در جهت رفع مشکلات نیازمندان نیز خبر داد و افزود: همچنین امسال در جشنواره مالک اشتر گردان ۴۲۸ بیت المقدس حوزه امام حسن(ع) با فرماندهی اینجانب به عنوان موفق ترین گردان استان معرفی شد که جا دارد از زحمات سروان زارعی،  فرماندهی محترم حوزه، پرسنل حوزه، ارکان گردان و اعضای گردان و فرماندهان پایگاه ها تشکر کنم.

رفیعی پایان کار یک بسیجی را رستگاری در راه رضای خدا و ولی خدا دانست و گفت: مسیری که ما انتخاب کرده ایم با آگاهی، ایمان قلبی و دلی روشن بوده است و خدا را بابت نعمت حضور در نهاد مقدس بسیج ،خدمت به مردم در مسیر پیروی از ولی خدا شاکریم و از خدا میخواهیم با همه مشکلات و کاستی ها در این مسیر ما را ثابت قدم نگه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده گردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی