Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه‌های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محصول فتنه ۸۸ بود و باید این مسائل به طور شفاف و متقن برای مردم تبیین شود. خبرگزاری میزان - جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این جلسه حجت الاسلام سید محسن محمودی  با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام خواستار توجه هرچه بیشتر جامعه به حضرت، ولی عصر عجل الله شد.    وی افزود با توجه به بیماری فراگیر و مشکلات موجود باید ضمن رعایت بهداشت به وجود قطب عالم هستی امام زمان عجل الله متوسل شویم.   محمودی اهمیت حماسه ۹ دی را به عنوان یکی از قله‌های افتخار آفرین این حماسه ملت ایران دانست و گفت: امسال نه دی ایام فاطمیه اول است و با توجه به اینکه حضرت زهرا سلام الله پرچمدار دفاع از ولایت و بصیرت افزایی بود باید از این فرصت جهت روشنگری و خنثی‌سازی سازی توطئه‌های دشمنان نهایت استفاده را برد.    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دشمنان دائما در حال فتنه انگیزی هستند که با لطف الهی تاکنون فتنه‌های آنان خنثی شده، ولی ۹ دی و فاطمیه یک فرصت استثنایی جهت مبارزه با فتنه گری دشمنان است.   رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه‌های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محصول فتنه ۸۸ بود و باید این مسائل به طور شفاف و متقن برای مردم تبیین شود.    وی گفت: ضمن اینکه مانند ۱۳ آبان بنابر نظر مقام معظم رهبری برای اجرای مصوبات ستاد کرونا احترام گذاشتیم و علی‌رغم گله مندی از اعلام و تصمیم گیری دیر هنگام این ستاد مراسم لغو شد، ولی انتظار داریم برای برگزاری مراسم ملی و دینی دستورالعمل‌های بهداشتی را را تدوین کنند این نحوه تصمیم گیری‌ها آسیب‌های جدی را به همراه خواهد داشت.   وی اظهار کرد: ما برای یوم الله ۹ دی پیش بینی مراسم محدود همراه با رعایت تمام دستورات بهداشتی را خواهیم کرد، ولی باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب در فضای مجازی و تبلیغی با استفاده از ظرفیت‌های مساجد، هیئات مذهبی، بسیج شهرداری، دانشجویی، دانش آموزی و حوزوی اهمیت جدی داد.   وی از دستگاه‌ها خواست با استفاده از نظرات صاحبنظران برنامه‌ریزی مناسب را جهت گرامیداشت حماسه ۹ دی را داشته و به این شورا ارائه کنند. بیشتر بخوانید: مراسم یوم الله نهم دی از رویداد‌های مهم در حفاظت از انقلاب است   انتهای پیام/ برچسب ها: 9 دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید محسن محمودی 9 دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مشکلات موجود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم شکرانه تحقق "وعده صادق" امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، حجت‌الاسلام‌ سید محسن محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تحقق وعده صادق و انتقام غرورآفرین از رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل به‌خاطر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، موجی از جشن و سرور را در میان ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا و مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی ایجاد کرده است.

وی افزود: با تقدیر از اقدام به حق، قانونی و شجاعانه سپاه مقتدر با همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مردم عزیز و انقلابی ایران امشب هم‌زمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت حق و تقدیر از این اقدام انقلابی، برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و غزه دست به دعا برخواهند داشت.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مشارکت مردمی در برگزاری مراسم جشن و شکرگزاری در میادین و اماکن محوری و مقابل مساجد و تجدید میثاق با شهدای جبهه مقاومت چون شهیدان سلیمانی در کرمان، طهرانی مقدم در تهران، زاهدی در اصفهان، همدانی در همدان، اسکندری در خوزستان و سایر شهیدان سرافراز مقاومت و فضاسازی مناسب تبلیغی در سطح شهرها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»

حجت‌الاسلام‌ محمودی بیان کرد: تجمع امروز علما و روحانیون تهران ساعت 15 در مدرسه مروی و اجرای برنامه ویژه در خیابان ایران و مراسم ویژه در مدارس را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افزایش تولید مسکن روستایی گیلان در اولویت قرار دارد
  • اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری
  • اولویت کار‌های فرهنگی در تبلیغات محیطی شهر‌ها به ذهن بیاید
  • نمایندگان از دخالت در موضوع عزل و نصب‌ها اجتناب کنند/ در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید
  • مشکلات برداشت محصول گندم از زبان کشاورزان شادگان