Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شرکت حمل و نقل ریلی رجا بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از فروش بلیت به افرادی که کمتر از 14 روز از تست مثبت کرونای آنها می‌گذرد، ممانعت می‌کند.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام خبر فوق گفت: این شرکت به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا،  با به روز رسانی نرم‌افزارهای فنی خود و استفاده از سرویس برخط استعلام الکترونیکی ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر اساس پارامترهای ورودی (کد ملی و تاریخ سفر)، فروش بلیت بیماران کرونایی را ممنوع اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا عصاری افزود: نتیجه تست کرونای افراد متقاضی سفر هنگام خرید بلیت قطار، بر اساس کد ملی‌های ارسالی، تطبیق داده شده و در صورتی‌که هر یک از متقاضیان سفر با قطارهای رجا، دارای تست مثبت کرونا باشند، با ارسال پیامکی به وی اعلام می‌شود که امکان صدور بلیت برای ایشان به دلیل تست مثبت کرونا  میسر نمی‌باشد.

وی در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و ... آغاز و اجرایی کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رجا بانک عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه
  • چرا اولین داروی آلزایمر فروش نرفت؟
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد