Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، حامد شمس افزود: به منظور حمایت معیشتی از اقشار ضعیف جامعه، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض برای ۴ ماه، آذر تا اسفند ماه درنظر گرفته شده است و این کمک هزینه بلاعوض از نیمه دوم آذر ماه پرداخت می‌شود.
وی گفت: همچنین برای افرادی که شغل و درآمد ثابت ندارند وام یک میلیون تومانی درنظر گرفته شده است و متقاضیان باید کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، به ۶۳۶۹ ارسال کنند و کلمه اضافی لازم نیست همراه با کد ملی ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمس گفت: به مدت یک هفته ما پیامک‌های ارسال شده را پالایش و برای سازمان برنامه بودجه ارسال می‌کنیم و بعد از آن برای واریز وارد سیستم بانکی می‌شود و این بار برخلاف مرحله اول که اقساط از یارانه کسر می‌شد، از بسته حمایت معیشتی دولت اقساط این وام کسر می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: مشمولان وام یک میلیون تومانی، ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از افراد کمتر برخوردارند، افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی مشمول این طرح نمی‌شوند و در کل به دهک‌های پایین که شغل و درآمد ثابت ندارند این وام داده می‌شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بسته معیشتی کرونا نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «عیسی بابائی» با اشاره به وجود ۸۳.۴۲۴ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ برای ۷۸ هزار و ۳۱۸ خانوار، مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.
 
به گفته وی؛ مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشت، یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تأمین حداقل نیازهای معیشتی خانواده ها است که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ  ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر شرایط سخت اقتصادی کشور تصریح کرد: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرمتناسب با نیازشان ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.
 
وی افزود: سرانه مستمری خانواده های یک نفره ۷۷۰ هزارتومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزارتومان، سه نفره ۱میلیون و۵۲۵ هزارتومان، چهارنفره ۱ میلیون و۹۶۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۲میلیون و۴۱۰ هزارتومان می باشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
 
به گفته وی؛ سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه هدف راه اندازی شد، با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی