Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@10:47:35 GMT

پادشاه اسپانیا قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۰۵۶

پادشاه اسپانیا قرنطینه شد

پادشاه اسپانیا قرنطینه شدفیلیپ ششم پادشاه اسپانیا بعد از تماس نزدیک با فردی که آزمایش کرونای او مثبت شد، از روز دوشنبه قرنطینه ۱۰ روزه را آغاز کرده است. ناطقان:  خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع کاخ سلطنتی در اسپانیا این خبر را منتشر کرد و افزود: پادشاه ۵۲ ساله اسپانیا در مدت قرنطینه از حضور در انظار عمومی خودداری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرنطینه او یک روز بعد از تماس نزدیک با فردی که آزمایش کرونای اومثبت شده آغاز شده است.

فیلیپ ششم روز دوشنبه ریاست یک نشست علمی را در مادرید پایتخت برعهده داشت.

منبع مذکور افزود: ملکه لتیسیای همسر او و دو دختر آنها همچنان به فعالیت های عادی سلطنتی خود ادامه می دهند.

رویترز نوشت: اسپانیا بیش از یک میلیون ۵۸۰ هزار نفر مبتلا به کرونا را ثبت کرده است که بعد از فرانسه بیشترین امار ابتلا را در اروپای غربی دارد و تاکنون ۴۳ هزار و ۱۳۱ نفر در این کشور بر اثر کرونا جان باخته اند.

وزارت بهداشت اسپانیا روز دوشنبه اعلام کرد: تعداد کلی مبتلایان از روز جمعه افزایش داشته و به ۲۶ هزار نفر رسیده و در این مدت ۵۱۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

تعداد کلی مبتلایان در ۱۴ روز گذشته در اسپانیا تا روز دوشنبه به ۳۷۴ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر کاهش یافته است. این تعداد در هفته نخست ماه نوامبر ۵۳۰ نفر بود.

«پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا  روز دوشنبه از سازماندهی ۱۳ هزار مرکز توزیع واکسیناسیون کووید-۱۹ از اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی خبر داد.

وی ضمن ابراز امیدواری از کاهش  موارد ابتلا به ویروس کرونا به تعداد کمتر از ۴۰۰ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر، این ریزش آمار را نشان دهنده اثربخشی وضعیت زنگ خطر در ۱۴ روز اخیر در کشور دانست.   

سانچز در بیان جزئیات این برنامه واکسیناسیون که روز سه شنبه  در شورای وزیران این کشور تصویب می‌شود گفت: ۱۳ هزار مرکز توزیع در سراسر اسپانیا تحت یک استراتژی واحد در سطح ملی به منظور دسترسی کلیه گروه های دارای اولویت وهمچنین با سیستم ثبت و نظارت دقیق در جهت دسترسی عادلانه وجود خواهد داشت.  

وی پیشتر با اشاره به قراردادهای اتحادیه اروپا با شرکت های دارویی آسترازنکا و فایزر گفت این قراردادها برای دستیابی به یک میلیارد دوز واکسن  کرونا صورت گرفته که درمجموع، ۱۰ درصد میزان قراردادی واکسن به اسپانیا تعلق خواهد گرفت.

دولت اسپانیا همچنین مقرر کرد از روز دوشنبه در همه فرودگاه های این کشور، مسافران از کشورهای پرخطر در بدو ورود ملزم به ارائه آزمایش تشخیصی پی سی آر منفی کرونا بوده و در غیر اینصورت آزمایش آنتی ژن برای این افراد انجام می‌شود.  

منبع: عصر ایران برچسب ها: پادشاه ، ناطقان ، اسپانیا ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پادشاه ناطقان اسپانیا کرونا روز دوشنبه هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست

ستاره رئال مادرید و لاورخا معتقد است اسپانیا کشور نژادپرستی نیست.

طرفداری | دنی کارواخال می‌گوید اسپانیا کشور نژادپرستی نیست و این رفتار نکوهیده به خود افراد برمی‌گردد.

مسائل و حواشی مربوط به نژادپرستی این‌روزها به یکی از موضوعات داغ فوتبال اسپانیا تبدیل شده‌ و در رأس این حواشی، وینیسیوس جونیور قرار داشته که بارها و بارها مورد توهین نژادی هواداران تیم‌های مختلف لالیگا قرار گرفته‌است. حال قرار است فردا شب تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل در دیداری دوستانه و نمادین برای مبارزه با نژادپرستی به مصاف هم بروند.

دنی کارواخال، مدافع باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در نشست خبری پیش از بازی عنوان کرد اسپانیا کشور نژادپرستی نیست و بلکه این رفتار نکوهیده ممکن است از هر کسی سر بزند. ستاره خط دفاعی رئال مادرید در این باره گفت:

آیا اسپانیا کشور نژادپرستی است؟

من باور ندارم اسپانیا کشور نژادپرستی باشد. من خودم از محله‌ای فقیرنشین در لگانس آمده‌ام و هیچ‌وقت آن‌جا مشکلی نبود. دوستانی با رنگ پوست‌های مختلف دارم و هرگز مشکلی پیش نیامده‌است. اما خب، آدم‌هایی هم هستند که برای خالی کردن عقده‌هایشان به استادیوم‌ها می‌روند. نباید اجازه دهند چنین کسانی وارد استادیوم‌ها شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • لزوم اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای برای جابجایی دام
  • دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید