Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند داوری گفت: همه ی ما بسیجی هستیم و دشمنان ما باید بدانند که هیچوقت اجازه دخالت در امور داخلی کشور ما را نخواهند داشت و ما بسیجیان شیعه و سنی هرگونه توطئه مستکبرین را در نطفه خفه خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آتا آخوند داوری، امام جمعه اهل سنت مسجد خاتم الانبیاء بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: زمان پیدایش بیماری منحوس کرونا ملت ایران شاهد بودند که بسیجیان در گروه های جهادی، خدمات گسترده ای را به بیماران ارائه دادند و در خط مقابله با این بیماری در بیمارستان جان خود را به خطر انداخته و به بیماران خدمت رسانی کردند که اینها جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوند داوری تصریح کرد: همواره شاهد هستیم که در زمان مشکلات و گرفتاری ها از جمله سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی و غیر طبیعی بسیجیان ما در صفوف مقدم بودند و با حضور در مناطق آسیب دیده با جان و دل به ملت خدمات رسانی کردند.

وی بیان داشت: امروز آرامش و امنیت مردم ایران اسلامی حاصل حضور پرشور و پررنگ بسیج در عرصه های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: ایمان، توکل به خدا، شجاعت و صداقت در گفتار و عمل و ایثار، ازخود گذشتگی، عشق به رهبری و وفاداری به آرمان نظام و امام راحل از ویژگی های بارز بسیجیان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت:

دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کارهای بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه(بخوانید بر تورم)؛ هر یک از اینها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها! 

 ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدجواد آذری جهرمی در دوره دانشجویی (+عکس) واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • حضور آفرود سواران در عرصه های منابع طبیعی ممنوع می باشد
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • راه یابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است