Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبت جمالی نیا گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی یک طرح کامل و جامع مشارکتی با محوریت خانواده برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز محبت جمالی نیا در جلسه  طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: بسیج یک ظرفیت عظیم برای اجرای کارهای مهم هم در کشور است که در راستای مبارزه با شیوع ویروس کووید ۱۹ و حفظ سلامت مردم نیز ورود کرده و اقدامات ارزشمندی را در شهرستان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار سرپل ذهاب افزود: بسیج امروز با گسترش شیوع بیماری کرونا در سطح کشور با طرح شهید سلیمانی کادر درمان کشور آمده و با مشارکت خانواده ها و شبکه بهداشت و درمان از امروز کار خود را در شهرستان آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح که با محوریت خانواده و با همکاری بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اجرا می شود در هر خانه یک پایگاه سلامت تشکیل شده و برنامه های شناسایی ،حمایتی، مراقبتی و نظارتی سلامت انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت مردم و بازاریان در اجرای برنامه های ستاد مبارزه با کرونا شهرستان افزود: مردم، اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی شهرستان با وجود تمام سختی های معیشتی حاصل از این تعطیلی ها مشارکت بسیار بالایی داشته و در اجرای طرح شهید سلیمانی نیز همکاری و مشارکت لازم را خواهند داشت تا هر چه سریع‌تر وضعیت شهرستان به حالت عادی بازگشته و ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹، سلامت مردم تامین شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرویز امجدی گفت: با توجه به لزوم اجرای طرح های تحقیقاتی و مقایسه عملکرد ارقام مختلف گندم ، طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) با هماهنگی مدیریت زراعت سازمان، واحد زراعت شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی در  منطقه بکشلوچای ،روستای حیدرلوی سیر شهرستان ارومیه در حال اجرا است.

امجدی افزود: در این طرح از سه رقم واران، باران و اوحدی جهت مقایسه عملکرد استفاده شده و نظارت ها و بازدیدهای  مستمر توسط کارشناسان زراعت و مرکز بکشلوچای برای توصیه های فنی و کارشناسی در حال انجام است.

وی ادامه داد :هدف از اجرای این طرح انتخاب بهترین رقم از لحاظ عملکرد و سازگاری با منطقه و تحمل به خشکی آخر فصل بوده و در پایان فصل، کیل گیری انجام گرفته و بهترین رقم از ارقام کشت شده به کشاورزان و بهره برداران منطقه معرفی می شود.

دیگر خبرها

  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد