Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@05:36:15 GMT

مقصد بعدی ستاره سرخپوشان کجاست ؟

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۲۲۱

مقصد بعدی ستاره سرخپوشان کجاست ؟

مهاجم تیم ملی لهستان در حال حاضر به مقصد بعدی خود فکر نمی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرت لواندوفسکی نمی داند آیا پایان دوران حرفه ای او در تیم فوتبال بایرن مونیخ رقم خواهد خورد یا تیم دیگری.

به نقل از AP، لواندوفسکی به تازگی بهترین فصل دوران حرفه ای خود را با ثبت ۵۵ گل ظرف ۴۷ بازی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ۳۲ ساله حالا یکی از بخت های اصلی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا محسوب می شود. قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد ولی او نمی داند پس از آن چه خواهد کرد.

من تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارم و هرگز به این که پس از آن چه اتفاقی می افتد فکر نکرده ام. هنوز دو سال و نیم دیگر باقی مانده است؛ بنابراین مدت زیادی باقی است و من می دانم که می توانم مدت بیشتری بازی کنم ولی برای فکر کردن به این مسئله به اندازه کافی زمان دارم.

لواندوفسکی در توصیف فصل گذشته این طور اضافه کرد:

کاری که ما در این مدت انجام دادیم حیرت انگیز و شگفت آور بود چون ما تمامی عناوین ممکن را کسب کردیم. این دستاورد خاصی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ تیم ملی لهستان روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به الزام‌های صورت گرفته در بحث دریافت مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه‌های لیگ برتری، مدیران باشگاه‌ها در تعطیلات نوروز روزهای پرکاری را برای پرداخت بدهی‌های قطعی خود سپری می‌کنند.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا 11 فروردین ماه آخرین زمان برای بارگذاری مدارک مربوط به پرداخت بدهی‌های قطعی باشگاه‌ها است و به همین خاطر باشگاه‌های ایرانی در این خصوص اقدام کرده‌اند.

بسیاری از باشگاه‌ها در روزهای گذشته مشغول پرداخت بدهی‌های خود به بازیکنان و مربیان سابق بودند و ستاره‌های پرتعدادی از فوتبال ایران در ایام نوروز پولدار شدند!

باشگاه‌های لیگ برتر در تدارک هستند تا در دو سه روز باقیمانده سایر بدهی‌های خود را نیز بپردازند تا بتوانند با بارگذاری مدارک مربوط به تسویه حساب با طلبکاران برای دریافت مجوز حرفه‌ای گامی بزرگ را بردارند.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • (ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد