Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، یزدان سیف با بیان این مطلب، افزود: گندم با قیمت ثابت و قبلی به کارخانه‌های آرد و نانواخانه‌ها عرضه می‌شود و در مورد آرد مورد نیاز نانوایان نیز هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های حمل و نقل آرد و دستمزد کارگران و سایر نهاده‌ها و آیتم‌های مؤثر در تولید، به استانداران سراسر کشور اختیار داده شده است تا نسبت به بررسی و آنالیز قیمت تمام شده هر کدام از نان‌ها با هماهنگی سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران بیان کرد: استانداران در صورت نیاز به تعدیل نرخ با توجه به شرایط متفاوت شهرستان‌ها، اقدام لازم را به عمل می‌آورند.

سیف در پایان تأکید کرد: نانواخانه به عنوان یک واحد فعال اقتصادی، تداوم فعالیت‌اش نیازمند پوشش هزینه‌های تولید است.

پربیننده ترین تعیین قیمت ۱۰قلم محصول لبنی پرمصرف موج تازه قاچاق گندم در راه است/ قیمت خرید تضمینی گندم باید حداقل ۶هزار تومان تعیین شود ارز ۴۲۰۰تومانی شکر حذف شد دلیل شوک یک هفته اخیر بازار روغن قیمت شیر خام درب دامداری ۴۵۰۰تومان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آرد کشاورزی گندم قیمت گندم یزدان سیف قیمت آرد سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی، شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به بارش‌های باران که در استان داشتیم پیش بینی می‌شود تولیدات کشاورزی بسیار خوبی در استان داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تورم و هزینه‌های کاشت داشت و برداشت دولت قیمت گندم را ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمسیون کشاورزی به مسؤولان کشوری تاکید شد که امسال باید هم افزایش قیمت را داشته باشیم و هم پول کشاورزان در زمان دقیق پرداخت شود.

وی یادآور شد: امروز با توجه به بحث تأمین امنیت غذایی باید نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد. طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود که این کار نیازمند پای کار آمدن همه مسؤولان است

نوروزی اظهار کرد: همان گونه که فرزندان ایران زمین در عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم ریختند باید در زمینه خود کفایی هم دشمن را زمین گیر کنیم و با تمام توان به ظرفیت داخلی خود تکیه زنیم.

وی افزود: با کیفیت ترین گندم کشور توسط استان گلستان تولید می‌شود می‌طلبد این موضوع مورد توجه مسؤولان کشوری قرار گیرد.

کد خبر 6084838

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • استانداران دو استان تغییر کردند
  • استانداران مازندران و لرستان تغییر کردند
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند