Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار " رحیم جهانبخش " در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی استان بیان داشت : با توجه به همجواری و مسیر تردد استان زنجان با 7 استان کشور کارکنان پلیس راه و راهور و انتظامی استان با تمام توان و امکانات خود در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا خودروهای غیر بومی و بومی را کنترل می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛فرمانده انتظامی استان با تقدیر از همکاری آگاهانه مردم و اصناف با پلیس در اجرای طرح محدودیت های کرونایی گفت : پلیس اماکن استان با تشکیل 23 تیم تلفیقی با اداره صمت ، اصناف و بهداشت بر صنوف نظارت دارد .

 سردار " رحیم جهانبخش " در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی استان بیان داشت : با توجه به همجواری و مسیر تردد استان زنجان با 7 استان کشور کارکنان پلیس راه و راهور و انتظامی استان با تمام توان و امکانات خود در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا خودروهای غیر بومی و بومی را کنترل می کنند .

وی با اشاره به اینکه 3 شهر استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد ، افزود : با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا هرگونه ورود خودرو با پلاک غیر بومی به داخل این شهر ها و خروج خودرو با پلاک بومی ممنوع و اجازه تردد هرگز داده نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خودروهایی که مصوبات طرح را رعایت نکنند و به شهرهای غیر بومی وارد شوند یک میلیون تومان جریمه می شوند اظهار داشت: کلیه محورهای مواصلاتی استان زنجان توسط 8 پاسگاه پلیس راه و دوربین های ثبت تخلفات کنترل و رصد می شوند و خودروهای که با پلاک غیر بومی آن منطقه تردد کنند جریمه خواهند شد.

سردار جهانبخش در ادامه با اشاره به تشکیل 23 تیم تلفیقی پلیس اماکن در خصوص نظارت بر اصناف گفت : در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و با توجه به مطالبه عمومی آحاد جامعه در اجرای هر چه دقیق تر برنامه های این طرح ، طرح نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پلیس استان و با همکاری کارشناسان اتاق اصناف ، بهداشت و صمت در سطح استان با جدیت هر چه تمام تر دنبال می شود.

وی با بیان اقدامات صورت گرفته از زمان آغاز این طرح  افزود:‌ در 3 روز گذشته در شهر های با وضعیت قرمز روزانه بیش از هزار و 100 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته است و پلیس با تمام توان پای کار بوده و اقدامات ایجابی و تذکری سرلوحه کار پلیس است و در همین راستا طی 3 روز گذشته تا به امروز بیش از هزار و 200 تذکر زبانی به صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده اند، داده شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح ها در راستای صیانت و سلامت آحاد جامعه با جدیت دنبال می شود،‌ از همراهی خوب شهروندان در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا قدردانی کرد و خواستار تعامل هر چه بیشتر آحاد جامعه در اجرای مصوبات این کمیته به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری شد.

وی تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با تمام قوا پای کار ایستاده اند و نسبت به اجرای قانون و اعمال جریمه متخلفان اقدام می کنند و با افرادی که نسبت به حقوق سایر شهروندان بی توجه هستند برخورد قاطع و قانونی می شود.

سردار جهانبخش ادامه داد: افرادی هستند که در شهرهای قرمز کرونایی سکونت دارند ولی پلاک وسیله نقلیه آنها بومی آن شهر نیست که می توانند بعد از جریمه شدن با مدارک سکونتی به پلیس راه و راهور مراجعه و نسبت به اصلاح جریمه خود اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان نظارت بر صنوف توسط پلیس اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا انتظامی استان استان زنجان پلیس راه غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه می‌دهد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) توسط فرماندهی انتظامی در سراسر کشور اظهار داشت: همانظور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مسئله حجاب یک امر قانونی و واجب شرعی است؛ در قانون عدم رعایت حجاب جرم‌انگاری شده و این قانون مربوط به سالیان گذشته است و مربوط به دوره جدید نیست.

بیشتر بخوانید: سردار رادان: طرح نور را با همراهی دولت ادامه می‌دهیم

میراحمدی با اشاره به اتفافات سال ۱۴۰۱ که در کشور رخ داد، گفت: پس از شکست امنیتی در جنگ ترکیبی آن سال سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به دنبال دستآوردسازی بود و به تعبیر نظامی‌ها با کشف حجاب یک سرپلی را بگیرند و از طریق این سرپل سایر اهداف خود از جمله برهنگی، * اخلاقی و حتی ضدیت با دین را توسعه دهند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: بنابراین هسته اصلی هدایتگر و پیشران مسئله بی‌حجابی در کشور سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و در راس آن رژیم صهیونیستی است، و لذا امروز رسانه رژیم صهیونیستی (اینترنشنال) تمرکز اصلی خود را روی این موضع قرار داده تا طرح نور فراجا را با شکست مواجه کنند وآنان را وادار به عقب‌نشینی کنند واین سرپل را حفظ کنند.

فراجا در طرح نور به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند

میراحمدی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با برنامه‌ریزی‌ها مختلف و با بهره‌گیری از رسانه به میدان آمده است، اظهار داشت: اقلیت کم تعداد، اما چشم پرکن کسانی که کشف حجاب کردند اغلب بدون آگاهی از پشت پرده‌ها و در اثر هیجانات جوانی و فضای مجازی تاثیرگذار در این حوزه بدون اینکه ازنقشه دشمنان مطلع باشند و یا عنادی در این زمینه داشته باشند و ضدیتی با اسلام داشته باشند اقدام کردند و اکثریت قریب به‌اتفاق با تذکر پلیس تمکین می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اضافه کرد: صبر و خویشتنداری و یا کم کاری تدریجا باوری غلطی را ایجاد کرده بود که گویی کشف حجاب از جانب مسئولین پذیرفته شده است و یا در مقابل اقدام تحمیلی دشمن کاری ساخته نیست در حالی که اصلا اینگونه نبود و نیست.

وی گفت: فراجا در این طرح به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند و مدبرانه و با نیت مشفقانه و دلسوزانه اقدامات خود را انجام می‌دهد؛ اینکه دشمنان می‌گویند فراجا این مسئله‌ای را بدون حمایت و همراهی انجام می‌دهد مطلقا حرف درستی نیست و همه مسئولین قوا بلاتفاق بر اجرای قانون تاکید دارند و حامی فراجا هستند. اگر جایی هم لازم باشد تذکرات و ارشادات خود را مطرح می‌کنند، اما حامی و پشتیبانند.

وی افزود: ازسوی دیگر عفاف و حجاب یکی از مطالبات مردمی است و مردم در این مدت که این طرح اجرا می‌شود یک مورد نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند.

طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه می‌دهد

میراحمدی با اشاره به حمایت مردم از اجرای طرح نور خاطرنشان کرد: طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه می‌دهد و فرماندهی انتظامی کشور و دستگاه قضایی هم مراقبت می‌کنند تا مسئله‌ای که خارج از ضوابط و قوانین باشد از سوی مامورین خدمتگزار به ملت صورت نگیرد. ضمن آنکه ما قدردانیم زحمات یکایک افراد پلیس هستیم.

استانداران در سراسر کشور خود را موظف به حمایت فراجا می‌دانند

وی بیان کرد: استانداران ما در سراسر کشور خود را موظف به حمایت و پشتیبانی از عزیزان فراجا در حمایت ازحقوق مردم وحفظ ارزش‌ها می‌دانند؛ باید این را بدانیم که اگر اقتدار پلیس تضعیف و شکسته شود هیچ کس نمی‌تواند مطمن به امنیت جانی، مالی، نوامیس خود باشد و به ضرر تمام ملت و به نفع جانیان، تبهکاران تروریست‌ها سارقان و دشمنان است.

میراحمدی اضافه کرد: زیر سوال بردن اقتدار پلیس و تضعیف آن به نغع هیچ ایرانی با هر گرایش و سلیقه‌ای نیست؛ کسانی که در همین ایام تحت تاثیر هیجانات اقدام به کشف حجاب کردند زمانی که مورد تعدی مزاحمین نوامیس قرار گرفتند با پلیس تماس می‌گیرند و از پلیس استمداد می‌طلبند و پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش و جلوگیری از تعدی وارد عمل می‌شوند.

وی افزد: همه ما باید در مورد دفاع از پلیس، اقتدار پلیس و ایجاد یک محیط امن در جامعه تلاش کنیم و همگان باید پلیس را مورد حمایت قرا دهیم.

میراحمدی یادآور شد: دشمنان به دنبال این هستند کوچکترین نقطه ضعفی از پلیس پیدا کنند و با بزرگ‌نمایی آن احساسات عمومی را برانگیخته کنند که البته پلیس با هوشمندی مسیر خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228287 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه می‌دهد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد