Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران همکاری مردم در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تردد خودرویی در محورهای مواصلاتی استان را عالی توصیف کرد و گفت: ازابتدای طرح تا کنون ۷۰۵دستگاه خودرو به خاطر نقض محدودیت‌ها جریمه شدند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علیرضا قدمی گفت : در این مدت یکهزار و ۳۰۰دستگاه خودرو نیز به مبدا حرکت بازگردانده شد و خوشبختانه رانندگان آنان بدون هیچگونه مقاومتی نسبت به اجرای مقررات تمکین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که  از ابتدای اجرای این طرح ،محورهای اصلی  هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر خلوت شده است ، بیان داشت: تردد خودرویی بین شهری مازندران نیز به نسبت  با همکاری پلیس راهور و شهروندان کاهش محسوسی یافته است.

سرهنگ قدمی با ذکر این نکته که صدور برچسب های تردد خودرویی نیز برای افراد واجد شرایط کار پلیس را آسان تر کرده است، بیان داشت: مردم نیز از این وضعیت راضی هستند.

رئیس پلیس راه مازندران به فعالیت دوربین های ثبت تخلفات در جاده های استان اشاره کرد و توضیح داد : اگر راننده خودرویی بخواهد به دور از چشم پلیس وارد جاده های استان شود ، از این طریق شناسایی و جریمه می شود.

سرهنگ قدمی نسبت به خطر خلوتی جاده های مازندران که زمینه افزایش سرعت خودروها را فراهم کرده است ، هشدار داد و بیان داشت : رانندگان بویژه خودروهای سنگین باید در این شرایط و البته به لحاظ لغزندگی جاده ها بیش از پیش مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از روز شنبه  اول آذر ماه در سراسر کشور به اجرا درآمد.

بر اساس اعلام رسمی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مازندران ،شهرستان های آمل، بهشهر و ساری دارای وضعیت قرمز و سایر شهرستان ها استان دارای وضعیت نارنجی هستند.

در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرهای دارای وضعیت نارنجی این خودروها در هر ۲۴ ساعت ماندگاری مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در صورت ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت ماندگاری مبلغ یک میلیون تومان جریمه می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محدودیت تردد کرونا در شمال دارای وضعیت جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • ضرورت فعالیت دستگاه‌ها برای حضور در طرح نور