Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:51:41 GMT

بیاتلو: استقلال وارد حاشیه شده، اما تیم خوبی است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۳۹۷

بیاتلو: استقلال وارد حاشیه شده، اما تیم خوبی است

سرمربی ماشین سازی گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و آن را به هواداران قدیمی ترین تیم آذربایجان تقدیم کنیم.

 

به گزارش "ورزش سه"، وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال حاضر شد و صحبت هایی را پیرامون وضعیت تیمش و همچنین این دیدار حساس مطرح کرد.

 


همه بازی ها حکم فینال را دارد
به نظر من کل بازی های لیگ سخت است و همه بازی ها حکم فینال را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج غیرقابل پیش بینی است چون فوتبال نسبت به گذشته تغییر کرده. زمین ها بهتر شده و سرعت بازی ها بیشتر شده و مربیان به روزتر شدند. این کار را برای تیم ها سخت می کند و هیچ تیمی هم از قبل بازنده نیست.


زمان می برد تا تیم خوبی بسازیم
استقلال در 20 دوره گذشته لیگ برتر همیشه مدعی بوده و نفرات خوبی داشته. ما شناخت کاملی از استقلال داریم. کاری به بازی گذشته آن ها نداریم. تیم ما که کاملا دگرگون شده و 20 بازیکن را از دست دادیم. اینکه بتوانیم دوباره این تیم را بسازیم، زمانبر است. ما سعی می کنیم هفته به هفته بهترشویم. تیمی که ساختیم، مطمئنا آینده درخشانی خواهد داشت. شک نکنید این بازیکنان جزو بهترین های فوتبال کشور می شوند.

 


اطلاعی از کیفیت زمین آزادی ندارم
ما هیچ اطلاعی از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی نداریم چون آنجا تمرین نکردیم. اینکه هفته قبل آقای گل محمدی از این زمین ایراد گرفته، نظر خودش بوده است. انشاله که نسبت به هفته قبل شرایط زمین بهتر شده باشد.

 


تماشاگران بودند، به نفع ما بود
به نظر من فوتبال همیشه با تماشاگران بهتراست. بودن تماشاگران به نفع تیم جوان ما بود و انگیزه بازیکنان را بیشتر می کرد، اما متاسفانه به خاطر کرونا تماشاگری در ورزشگاه نیست. اگر تماشاگران در استادیوم بودند، برای ما هم بهتر بود.

 

 


عصبانیت مربیان به خاطر جوانی آن هاست
شاید یکسری مسائل داوری باعث عصبانیت مربیان شود. شاید هم یکسری مربی جوان مثل من تازه وارد لیگ شده باشند و فشار زیادی روی آن ها باشد. به هر حال نسل مربیان عوض شده و مربیان باید پاسخگوی باشگاه و هواداران باشند. فکر می کنم کمی لیگ جلوتر برود و داوری ها بهتر شود، کمتر از این اتفاقات می بینیم. به هر حال اشتباهات داوری هم عمدی نیست. یک بار به نفع ما است و یک بار به نفع تیم حریف.

 


آینده استقلال را با فکری روشن می بینم
استقلال از نظر فردی تیم خوب و کاملی است. آن ها در هر پست دو بازیکن کامل و باکیفیت دارد. فکر می کنم آن ها کمی وارد حاشیه شدند، اما آینده این تیم را با این بازیکنان و محمود فکری روشن می بینم. بازی سختی پیش رو داریم، اما شک نکنید یک بازی خیلی خوبی را بچه های ما فردا انجام می دهند.

 


من و بازیکنانم عاشق ماشین سازی هستیم
امیدوارم فردا یک بازی خوب انجام دهیم و آن را به هواداران قدیمی ترین تیم آذربایجان تقدیم کنیم. انشاله نتیجه هم به نفع ما باشد تا به آن ها تقدیم کنیم. ماشین سازی و استقلال جزو تیم های ریشه دار ایران هستند. هم من و هم بازیکنان عاشق این تیم هستیم و برای پیراهن سبزمان می جنگیم.

ماشین سازی تبریز نود ارومیه وحید بیاتلو دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز نود ارومیه وحید بیاتلو دسته یک ماشین سازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند