Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام باشگاه ناپولی، خبر درگیری جنارو گتوزو، سرمربی این باشگاه با بازیکنان تیمش صحت ندارد

روز گذشته شایعاتی در خصوص درگیری لفظی جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی با بازیکنان این تیم مطرح شد و امروز روزنامه کوریره دلو اسپورت نیز در یک گزارش، مدعی شد پس از شکست خانگی ناپولی مقابل میلان با نتیجه 3-1، جنارو گتوزو از بازیکنان تیمش انتقاد کرده اما بازیکنان خودشان را مقصر نمی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، کوریره دلو اسپورت مدعی شده این مسئله باعث ایجاد درگیری لفظی میان گتوزو و بازیکنان تیمش شده و پس از وقوع شورش، گتوزو خطاب به بازیکنان ناپولی، گفته که از تیم خواهد رفت. با این حال وب سایت باشگاه ناپولی با انتشار یک بیانیه، این ماجرا را تکذیب کرد:

روز گذشته در برخی سایت ها و امروز در برخی روزنامه ها داستانی را خواندیم که کاملا ساختگی است و هیچ درگیری میان بازیکنان ناپولی و گتوزو ایجاد نشده است. این اخبار هیچ پایه و اساسی ندارند. 

همچنین بخوانید:

جنارو گتوزو: ما با اولین مشکل در بازی، به داور، بازیکنان، بدشانسی و همه چیز اعتراض داریم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از تداوم تلفات نظامی ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک، نیروهای مسلح اوکراین بیش از ۲۲۰ نیروی نظامی خود را از دست داد. همچنین ۲ تانک ارتش اوکراین نیز در این درگیری منهدم شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در محور آودیوکا، بهبود بخشند. ارتش اوکراین حدود ۲۵۵ نیروی نظامی خود را در این محور از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری در محور دونتسک جنوبی، نیروهای مسلح روسیه سه حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. ارتش اوکراین بیش از ۶۰ نیروی نظامی خود را از دست داده بود.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور ۲۱۰ پهپاد و ۲۱ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کرد.

کد خبر 6063769

دیگر خبرها

  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش (فیلم)
  • فیلم/ درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش!
  • ببینید | درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام / فیلم
  • فیلم/ درگیری بازیکنان ایران و مراکش
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟