Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:28:35 GMT

تعطیلی مدارس با گسترش کرونا در مرکز آلمان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۴۶۹

تعطیلی مدارس با گسترش کرونا در مرکز آلمان

به گزارش ایرنا، در حالی که برای مدتی روند آلودگی به کرونا در مناطق مختلف آلمان قابل کنترل بود، اکنون وضعیت به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی رو به وخامت گذاشته است.

خبرگزاری د. پ.آ. آلمان (dpa) امروز سه شنبه در گزارشی نوشت: پس از آنکه منطقه جنوبی تورینگین به حداکثر میزان آلودگی کرونا در سراسر کشور رسید، تمام مراکز آموزشی، مهد کودک ها و مدارس آنجا تعطیل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت آلمان اعلام کرد که این تصمیم از فردا در این ایالت مرکزی اعمال می شود، همچنین محدودیت های دقیق تر در مورد تماس و خروج ساکنین نیز برای کل منطقه برنامه ریزی شده است.

بنابر اعلام موسسه روبرت کخ (RKI)، تعداد آلودگی های جدید طی هفت روز گذشته به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در روز دوشنبه در منطقه هیلدبورگهاوزن به ۳۹۶ مورد رسیده است. به گفته «توماس مولر» از مقامات مجلس ایالتی محدودیت های جدید به شدت اعمال خواهد شد. این سیاستمدار عضو «حزب دموکرات مسیحی» (CDU) با اشاره به آمار هفت روز گذشته گفت: ما با ادامه این وضعیت به سمت رقم ۵۰۰ مورد آلودگی حرکت خواهیم کرد. او مدتهاست که خواستار تعطیلی مدارس و مراکز مراقبت های روزانه است.

به گفته مولر، به سختی می توان منابع واضح آلودگی را تشخیص داد. اکنون موارد کرونا در سراسر منطقه وجود دارد. مدارس، مراکز مهدکودک، اداره ها، پلیس و همچنین خانه سالمندان به طور گسترده تحت تأثیر قرار گرفته اند. مدیر این منطقه گفت: آلودگی در تمام سنین مشاهده می شود.

همانطور که سخنگوی وزارت بهداشت تورینگین به د. پ.آ. گفت، برنامه ریزی شده است که همه کودکان و دانش آموزان و همچنین کادر آموزشی پس از پنج روز با کمک آزمایش های سریع از نظر آلودگی به ویروس کرونا آزمایش شوند. وزارت بهداشت در حال حاضر ۱۱۰۰۰ آزمایش سریع آنتی ژن برای این منظور ترتیب داده است. در این بیانیه آمده است که ارتش آلمان نیز قول حمایت از روند آزمایشات را داده است.

تاکنون ۹۳۲ هزار و ۱۱۱ نفر در آلمان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده اند که از این میان ۱۴ هزار و ۳۴۳ نفر جان باخته و ۶۰۳ هزار و ۸۰۰ نفر نیز بهبود یافته اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تعطیلی مدارس آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی مدارس آلمان ویروس کرونا تعطیلی مدارس آلمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها

اتحادیه اروپا برای رضایت و خشنودی رژیم صهیونیستی، قصد دارد تحریم‌های حوزه دفاعی ایران را گسترش دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اروپا امروز دوشنبه از تصمیم این بلوک برای گسترش تحریم‌های پهپادی علیه ایران خبر داد.

بورل امروز دوشنبه گفت که وزیران خارجه اتحادیه اروپا به توافقی برای گسترش تحریم‌های حوزه دفاعی علیه ایران دست یافتند.

طبق گزارش یورونیوز، وی به خبرنگاران در لوکزامبورگ گفت که آنها به توافق رسیدند که موشک‌ها و انتقال احتمالی آنها به کشورهای دیگر مانند روسیه و گروه‌های نیابتی در منطقه را ذیل تحریم‌های موجود علیه پهپادهای ایرانی تعریف کنند.

به دنبال اعلام این تصمیم یسرائیل کاتص وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از اقدام اتحادیه اروپا استقبال کرد و مدعی شد که این یک تصمیم مهم برای ارسال یک پیام به ایران است که نمی‌تواند ثبات منطقه‌ای را تضعیف کند.

تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!
  • اردوغان درباره گسترش دامنه جنگ در منطقه هشدار داد + جزئیات