Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد سپنتا نیکنام اظهار کرد: بعد از اینکه یزد به عنوان پایلوت شهر در دسترس معرفی شد، در صدد اجرای طرحی برآمدیم که در قالب آن، یکی از مهمترین معابر مورد استفاده مردم به ویژه معلولان مناسب سازی شود.
وی افزود: در این راستا مسیر میدان همافر تا مسجد جامع یزد در نظر گرفته شد که هفت گره میادین همافر، باهنر، آزادی، شهید بهشتی، امیرچقماق و برج ساعت و مسجد جامع و مسیر بین این میادین را شامل می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: در قالب طرح هفت خوان، کار مناسب سازی از میدان همافر، ضلع مقابل مدرسه دانش آموزان استثنایی آغاز می شود و تا مسجد جامع ادامه می یابد به این ترتیب پیوندی میان یک نماد آموزشی معلولان با نماد فرهنگی یزد از طریق یک مسیر در دسترس، ایجاد می شود.
نیکنام تصریح کرد: همسطح سازی، رفع موانع و مناسب سازی معابر این مسیر به صورت رفت و برگشت به طول بیش از ۱۰ کیلومتر انجام می شود.
وی با بیان اینکه دسترس پذیر شدن شهر ویژه معلولان نیست، خاطرنشان کرد: تلاش ما ایجاد یک مسیر مستقیم و بی مانع در یکی از مهمترین معابر شهری یزد است و امیدواریم این طرح به سرعت به تمام محورهای شهر تسری پیدا کند.
رئیس کمیته مناسب سازی شهر یزد از همکاری شهرداران مناطق، معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری، مسئولان حوزه ترافیک شهرداری و مشاوران و پیمانکاران طرح قدردانی کرد و گفت: برای اجرای این طرح بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده اما در طول اجرا در صورتی که هزینه‌ها افزایش یابد، تامین خواهد شد.
نیکنام اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نه چندان دور، شاهد تحقق توسعه واقعی در شهر یزد با نگاه ویژه به پیاده محوری باشیم و شهر جهانی را گامی دیگر به سمت دسترس پذیری نزدیک کنیم.

46

کد خبر 1459160

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: سرعت بخشی به اجرای طرح ملی ارتقای کیفیت محصولات سنگین این شرکت به عنوان یکی از طرح های مهم و راهبردی کشور با هدف کاهش نفت کوره و تثبیت تولید، با جدیت در حال پیگیری و اجرا است. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس احمد هاشمی روز سه‌شنبه افزود: این طرح با هدف کاهش تولید نفت کوره و تولید فرآورده های با ارزش افزوده بیشتر و سازگار با محیط زیست و با محوریت تولید کک اسفنجی مورد نیاز صنایع آلومینیوم سازی کشور در دست اجرا است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه با استقرار پیمانکار از تابستان سال گذشته آغاز شد و هم اکنون کل پروژه با هفت درصد پیشرفت کلی ، مطابق برنامه ریزی تعریف شده در حال اجراست و روند عملیات اجرایی در نشست های ماهانه با پیمانکار کنترل می شود.

هاشمی با اشاره به وسعت اجرای طرح بیان داشت: در راهبرد طرح ملی ارتقای کیفیت محصولات سنگین، سه پروژه احداث ۱۵ واحد واحدهای فرآیندی در دو فاز یک و دو که در حال حاضر فاز اول با هشت واحد فرآیندی در حال اجرا است پیش بینی شده است.

به گفته این مدیرصنعتی ، احداث واحدها و سرویس‌های جانبی از جمله برق، آب، بخار، نیتروژن و ۶۱ مخزن ذخیره‌سازی و پروژه مجتمع روغن‌سازی و تولید روغن‌های گروه ۲ و سه تقسیم بندی شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس خاطرنشان کرد: هم اکنون حفاری های فاز یک واحدهای فرآیندی به اتمام رسیده است و آرماتوربندی و بتن ریزی پایه ها در حال اجرا است و در بخش واحد های فرآیندی نیز زه کشی طرح به اتمام رسیده است.

هاشمی گفت: بهبود عملکرد اقتصادی، تولید محصول کک اسفنجی مورد نیاز صنایع آلومینیوم کشور به میزان ۳۰۰ هزار تن در سال برای نخستین بار در کشور با تکیه بر دانش فنی کاملاً ایرانی و قطع وابستگی به واردات این محصول راهبردی و همچنین تولید روغن های پایه گروه ۲ و سه از اهداف این طرح است و به دلیل ایجاد اشتغال برای ۲ هزار نفر نیز اهمیت اجتماعی دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای این طرح ملی افزود: تبدیل پالایشگاه نفت بندرعباس به پتروپالایشگاه با دستیابی به توانایی تولید پروپیلن و نفتا، بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش بهره وری عوامل تولید پالایشگاه، افزایش روزانه ظرفیت کمی تولید بنزین و نفت گاز بر اساس استاندارد یورو پنج ، افزایش ارزش افزوده از طریق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پالایش نفت و گاز از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است.

دیگر خبرها

  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان