Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: تجربه افتتاحیه دومین طرح ملی لاله‌های روشن با یک آسیب شناسی می‌تواند ایجاد انگیزه مضاعف برای استان‌ها را به همراه داشته باشد. خبرگزاری میزان- علیرضا کاظمی روز سه شنبه در آیین اختتامیه اولین و افتتاحیه دومین طرح ملی لاله‌های روشن، یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی (۴۰ هزار یادواره، ۴۰ هزار شهید، ۴۰ هزار مدرسه (در بستر شبکه شاد) افزود: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان مثال با برگزاری جشنواره لاله روشن راهی برای نزدیک شدن به تحقق سند تحول بنیادین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید به دانش آموزان منتقل شود، بنابراین این برنامه باید به یک برنامه پایدار تبدیل شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرروش با بیان این که دانش‌آموزان محور طرح ملی لاله‌های روشن هستند، ادامه داد: استان مازندران به دلیل عملکرد مثبت در این زمینه می‌تواند دبیرخانه دایمی این جشنواره باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصت بیشتری را در اختیار معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش قرار داده است تا این برنامه را با قوت پیش ببریم.

فراموش نکردن شهدا دغدغه طرح ملی لاله‌های روشن

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در ادامه مراسم گفت: بزرگترین دغدغه آموزش و پرورش فراموش نکردن شهدا بود؛ چرا که آن‌ها برای آسایش سایر هموطنان از جان خود نیز گذشتند.

وی افزود: در این طرح مدیران مدارس و تشکل‌های دانش‌آموزی با معاونت پرورشی و فرهنگی مشارکت کردند تا دانش‌آموزان با فرهنگ شهدا آشنا شوند.

در پایان این برنامه از پوستر دومین طرح ملی لاله‌های روشن، یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی (۴۰ هزار یادواره، ۴۰ هزار شهید، ۴۰ هزار مدرسه) رونمایی شد، طرح ملی لاله‌های روشن، چهل هزار یادواره، چهل هزار شهید، چهل هزار مدرسه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و بیش از چهار هزار شهید فرهنگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:
آیا فعالیت‌های پرورشی مدارس در دوران کرونا کمرنگ شده است؟
انتهای پیام/ برچسب ها: یادواره شهدای دانش‌آموز دانش آموزان وزارت آموزش و پرروش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یادواره شهدای دانش آموز دانش آموزان طرح ملی لاله های روشن پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش وزارت آموزش هزار شهید ۴۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد

محمود امانی طهرانی درباره امکان استفاده تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان  گفت: در گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان در ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرنهایی می‌توانند از تک‌ماده استفاده کنند.

وی افزود: پس از مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و برگزاری امتحانات نهایی در سه سال دوره متوسطه دوم، استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد.

امانی طهرانی متذکر شد: ضوابط استفاده از تک‌ماده در آیین‌نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود اما اکنون همه امتحانات از داخلی به نهایی تبدیل شده است و امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی فراهم است.

دبیرکل شورای‌عالی آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مصوبات اخیر درباره ایجاد سابقه تحصیلی در راستای تسهیل مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی است.

طبق تک‌ماده؛ اگر دانش‌آموزی حداکثر در چهار عنوان درسی نمره ۷ و بیشتر کسب کند و معدل کل وی نیز حداقل ۱۰ باشد، فارغ‌التحصیل شناخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود