Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا از امروز فروش بلیط سفر با ناوگان حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان به افراد مشکوک به کرونا ممنوع است و همه شرکت‌های مسافربری استان اعم از ناوگان سواری کرایه، مینی‌بوس و اتوبوس ملزم به رعایت این مصوبه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق لطفی ادامه داد: نظارت بر فعالیت و عملکرد پایانه مسافربری در اجرای این دستورالعمل بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و کارشناسان این اداره کل از فردا نظارت دقیق خود را بر اجرای دستورالعمل آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری جاده‌ای محل تجمع مسافران بوده و برای حفظ سلامت افراد اعزام وسیله نقلیه باید با ضریب ایمنی بالا باشد گفت: البته از همان روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا ضدعفونی این مراکز به صورت مستمر انجام می‌شود و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مسافران توصیه کرد دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و مسافرانی هم که بیمار هستند برای حفظ جان همنوعان خود با رعایت دقیق موارد بهداشتی، به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری قزوین پایانه های مسافر بری ویروس کرونا حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین

 میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در طرح آزمایشی کاهش مصرف پلاستیک، فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.

میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • شناسایی ۱۴۰ شرکت با رفتار‌های مشکوک به شرکت‌های صوری
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین