Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور غیر مجاز صید ترال در بندرجاسک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور غیر مجاز صید ترال در بندرجاسک خبر داد و اظهار کرد: این شناور با شناسایی سربازان گمنام امام زمان(عج) و با همکاری نیرو‌های دریابانی شهرستان جاسک توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی قضایی استان هرمزگان افزود: از این شناور بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع آبزیان کشف شد.

‌صالحی با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر لزوم صیانت از ثروت‌های ملی در دریا و مقابله با صید ترال ، ادامه داد: دادگستری کل استان هرمزگان در راستای عمل به سیاست های ابلاغی و با هدف پیگیری حقوق عامه، برخورد قاطعانه و بدون اغماض با افرادی را که از طریق صید غیرمجاز، معیشت مردم را به خطر می‌اندازند در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: توقیف شناور به مدت طولانی، جزای نقدی و ضبط ادوات صیادی و آبزیان صید شده از جمله احکام مرتکبین صید غیر مجاز ترال است.

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. ش دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: استان هرمزگان صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان موفق شدند سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: این کالاها شامل، کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر بود که مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف سه فروند شناور، پنج نفر را به مراجع قضائی معرفی کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده، ۱۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنهاست و در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی کشور عزیز ایران اسلامی، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضائی با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 6088468

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم