Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-23@13:48:10 GMT

برجامی وجود ندارد که بخواهیم مذاکره کنیم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۵۶۷

برجامی وجود ندارد که بخواهیم مذاکره کنیم

به گزارش «نماینده» محمدحسین فرهنگی با اشاره به ذوق زدگی برخی از داخلی ها برای بازگشت آمریکا به برجام، گفت: این رفتارها در واقع فرار رو به جلو است آنهایی که از همه تلاش هایشان نتیجه نزدیک به صفر گرفته اند می خواهند بگویند می توانند دوباره به شرایط گذشته برگردند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا تلاش برای بازگشت به برجام جنبه حقوقی ندارد، چرا که دیگر موضوعی به نام برجام وجود ندارد که بتوان کاری کرد، چرا که توافق هسته ای از سوی طرف های مقابل لغو شده، درست است ما برخی چارچوب های برجام را حفظ کرده ایم اما دیگر کاری به آن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بنابراین توصیه می کنم بهتر است به جای اینکه سر موضوع مبهمی فضای کشور را سیاسی کنند، با توجه به شرایط کشور بر اداره امور متمرکز شوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: برجام سخنگوی هیات رئیسه مجلس محمدحسین فرهنگی مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف دادگاه کجور، زندان شهرستان نوشهر و رئیس حوزه قضایی بخش کجور، یک محکوم به قصاص نفس از توابع روستای صالحان کجور به زندگی بازگشت.

او افزود: تلاش در راستای صلح و سازش در خصوص پرونده مذکور، منجر به گذشت و اخذ رضایت از خانواده اولیای دم و رهایی فرد محکوم به قصاص شد.

پوریانی گفت: با گذشت خانواده اولیای دم، چهره زیبای عفو و گذشت در استان مازندران به نمایش درآمد و این محکوم از قصاص نفس با رهایی از قصاص به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید