Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا می گوید در نهایت بازیکنی که بیشتر از بقیه تلاش می کند، مزد زحماتش را دریافت خواهد کرد. 

یوسف موکوکو، مهاجم 16 ساله دورتموند که با حضور در دیدار مقابل هرتابرلین، جوان ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا لقب گرفت، می گوید رویایش را مانند یک شیر، دنبال خواهد کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، موکوکوی جوان که تنها 16 سال و یک روز دارد، در جریان پیروزی 5 بر 2 تیمش در مقابل هرتابرلین، در دقیقه 79 و به جای ارلینگ هالند که در آن دیدار موفق به ثبت پوکر شده بود، به زمین آمد تا نامش را به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا در کتاب تاریخ این رقابت ها بنویسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موکوکو در 13 سالگی برای تیم زیر 17 ساله ها بازی می کرد و در 14 سالگی در یک بازی، 6 گل به ثمر رسانده است. او در گفت و گویی در خصوص رویایش به عنوان یک فوتبالیست صحبت کرده است. موکوکو گفت: 

نمی توانم کاری در رابطه با خوب بودن در فوتبال انجام دهم. هر کسی که بیشتر از بقیه تلاش کند، در نهایت مزدش را دریافت خواهد کرد. اینکه روزی یک فوتبالیست حرفه ای شوم، همیشه رویای من بود و شما اگر رویایی دارید باید مانند یک شیر، دنبالش کنید. 

جیووانی رینا، دیگر بازیکن با استعداد و جوان دورتموند است و موکوکو می گوید درک متقابل بسیار بالایی با این هافبک آمریکایی دارد. او گفت: 

ما هیچوقت با هم صحبت نکردیم چرا که او آلمانی بلد نیست و من نیز در زبان انگلیسی مشکل دارم. با این حال در زمین ما درک متقابل بالایی داریم و این باورنکردنی است. 

همچنین بخوانید:

ارلینگ هالند: یوسف موکوکو بزرگ ترین استعداد اروپاست؛ از فاوره به دلیل تعویض مقابل هرتابرلین عصبانی هستم

 

یوسف موکوکو جوان ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا شد

یوسف موکوکو از فردا می تواند برای تیم بزرگسالان دورتموند به میدان رود 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جوان ترین بازیکن تاریخ یوسف موکوکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازیکنان تیم ملی فوتسال به روال دو بازی قبل فرصت‌های متعدد گلزنی را در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل کویت هدر می‌دادند و به خاطر دفاع مطلق حریف، بازی گره خورده بود، علی اکرمی توانست با یک نفوذ زیبا و شلیک، بازیکن شماره 7 کویت را وادار به اشتباه کند و توپِ کمانه شده وارد دروازه این تیم شد تا راه پیروزی هموار شود.

بازیکنان پُست فلنک در فوتسال بار هجوم تیم در زمان حمله و تدافعی تیم در زمان دفاع را بر دوش می‌کشند و به خاطر مهارتی که دارند این ورزش را زیباتر می‌کنند که زننده گل اول ایران هم در همین پست بود.

اکرمی 24 ساله که اولین فوتبالیست سبزواری تاریخ تیم‌ ملی فوتسال است، یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که مهارت فوق‌العاده‌ای در حمل توپ و پیش بردن تیم به جلو دارد و توانست مقابل کویت گلزنی کند.

او که سابقه بازی در تیم‌های پایه تیم ملی را دارد، همیشه از سوی وحید شمسایی مورد حمایت قرار می‌گیرد و نگران لو دادن توپ نیست و با اعتماد به نفس بازیکن روبرو را از پیش برمی‌دارد و خلق موقعیت می‌کند.

بازیکن تیم کراپ الوند یکی از اسلحه‌های پنهان شمسایی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و نخستین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند که امیدوار به کسب قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • رکوردی تاریخی از امیررضا رفیعی در لیگ برتر
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای